Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Bernadette
Bij ons duurde het ook even voordat ze doorhadden dat hamster ook lekker is! (maar niet lang hoor...)

Hoeveel wegen de ratjes small? Want die ratten die ik heb zijn echt wel groot hoor...
Door sylvia
Bernadette schreef:

Hoeveel wegen de ratjes small? Want die ratten die ik heb zijn echt wel groot hoor...
Ja nogal :-X ;D ;D ;D ;D ;D
Door roefus
mmmm...ik ben er niet geschikt voor (Sjors misschien wel..aaah...de arme ziel 8)).

veel plezier met de ratjes ;D
Door Mayka
Femke schreef: Kuikens hebben ze hier een keer gehad, toen ene Titia op de koffie was, en het is ook bij die ene keer gebleven ::) ;D
Voor wat betreft de kuikens wel ja, voor de koffie niet ;).

Volgende keer kom ik met een zalmkop ;) en misschien neem ik wel wat muisjes voor Stan en Oliver mee ;D ;D ;D.
Door Femke
Mayka schreef: Voor wat betreft de kuikens wel ja, voor de koffie niet ;).

Volgende keer kom ik met een zalmkop ;) en misschien neem ik wel wat muisjes voor Stan en Oliver mee ;D ;D ;D.
brrrrrrrrrrrr ik zit hier met kippenvel op de bank!
Door Liselot
Bernadette schreef: Bij ons duurde het ook even voordat ze doorhadden dat hamster ook lekker is! (maar niet lang hoor...)

De small wegen "maar" 125 gram gemiddeld.

Ik heb gisterenavond kwartel gegeven, weer alleen wat gesnuffel en verder geen interesse, maar daar trapte ik niet in want de schoongemaakte kwartel van de poelier daar vind ik nooit meer wat van terug. Toen heb ik het vel + veren voor een stuk eraf gehaald en meteen zaten Ernesto en Flynn er samen van te eten. De stukken die nog bevederd zijn lagen er vanochtend nog, maar ik zal het wel even aanzien of ze dat nog gaan opeten. Misschien moet ik die hamsters ook even villen ofzo.
Door Liselot
Bernadette schreef: Balen dat je ze moet villen. Kan je het niet half villen? Of een klein stukje???
Ik hoop van wel. Ik zweer het je, die beesten hebben mij gewoon perfect gedresseerd. Voordat ik dit bestelde had ik muizen geprobeerd, en die vraten ze wel gewoon gelijk met huid en haar. Vanavond heb ik weer muizen op het menu gezet, dus dan zullen we wel zien of ze die willen eten.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door