ok, nogmaals bedankt voor de reacties. Ik denk dat opereren geen optie is voor Kelly, voor meerdere redenen, haar huidige leeftijd en algehele gezondheid (alles wat ze er nog bij heeft) haar geestelijkg gezondheid (echt niet te negeren) en ook natuurlijk de bijkomstige finaniciele plaatje, want het zal ook wel erg duur zijn, en hoewel Kelly een erg geliefde oude stinker is, waar Anja heel veel voor over heb moet het ook kunnen financieel. De reden waarom ik vroeg over niet behandelen is omdat ik ook heb gelezen over honden waar geen behandeling voor werd ingezet en waar ondersteuning met homeopatische middelen werd gebruikt, maar inderdaad, dat waren honden in een begin stadium, je weet natuurlijk niet of er later toch een behandelling is ingezet. De behandeling met Nizoral werd als redelijk sucessvol omschreven, daarom dat ik het vroeg, ook omdat ik het niet op veel sites heb gevonden, ik denk dat bijna alle medicijne tegen Cushings best wel heftige neveneffecten hebben, ook Vetoryl, maar waarschijnlijk zal Vetoryl de beste oplossing zijn voor Kelly. Nu even afwachten wat deze week uit de test komt, dan weten wij ook meer. Het is best wel ziellig om haar zo te zien hoor. Lijkt wel of ze nimmer genoeg kan drinnken om aan haar drost te voldoen, en plassen!!!! ook liters per dag. Ik denk dat Kelly momenteel ongeveer een liter of 12 per dag opdrink, en natuurlijk ook weer uitplast. Maar wat ik nog het ergste vindt om te zien is hoe zwaar ze ademt, nu weet ik natuurlijk niet of dat deel van de cushings is, of dat er wat anders daarvoor verantwoordelijk is. Ik hoop alleen dat er geen crisis komt terwijl ze bij mij is, want ik woon best wel een stuk van mijn zus vandaan, en liever maak ik geen grote beslissingen over de "babytje" van een ander, gelukkig hebben wij er wel over gesproken, hoe en wat als iets drastisch mis gaat, niet dat ik denk dat het van Cushings zal komen, maar er is natuurlijk heelwat met Kelly haar oude lijfje aan de hand.....we hopen maar dat zij het hier naar haar zin heeft, en dat ze verder niets overkomt deze week, zal vast wel lukken.