Moderator: eelke
Hoi,Carnibest is fijner gemalen dan bibi, daarom vind ik het er meer als vlees uitzien en beter voor mijn - grote- honden, maar misschien is het voor jou juist dé oplossing!
Ik heb nu een paar keer geprobeerd om Bas 'stiekem' wat Bibi te geven door zijn andere vlees in. Wat denk je? Hij eet alles op, maar laat de stukjes liggen!. Wat een mossel !!
Zou het te doen zijn om Bibi met de staafmixer klein te malen of wordt dat een zootje en ben je dan een staafmixer armer door de stukjes bot?
Na verloop van tijd kan het dan wat minder fijn.
Heet water er over heb ik nog niet geprobeerd, omdat ik nog veel Energique heb liggen en Bas dus nog even niet offcieel op de Bibi overgaat. Als ik zie dat hij de smaak wel lekker vindt, maar de stukjes vies vindt, zal kokend water ook niet helpen.
Raar toch. Pens van Smuldier lust hij wel graag en daar zitten toch ook stukjes in.
Het lijkt me toch wel gemakkelijk om beide honden op één merk te zetten. Scheelt heel wat vriesruimte en een hoop gepuzzel: wie moet nu wat en hoeveel waar van? Aan de andere kant ben je dan weer wel lekker bezig.
Bevat Carnibest stukjes? Zo ja, dan kan ik dat voorlopig wel even vergeten voor de Bas.
Carnibest is fijner gemalen dan bibi, daarom vind ik het er meer als vlees uitzien en beter voor mijn - grote- honden, maar misschien is het voor jou juist dé oplossing!Dit begrijp ik niet helemaal Carnibest is fijner gemalen en ziet er daarom meer als vlees uit als bibi ???en is dus ook beter voor grote honden ??? ??? ??? ??? ???
Carnibest is fijner gemalen dan bibi, daarom vind ik het er meer als vlees uitzien en beter voor mijn - grote- honden, maar misschien is het voor jou juist dé oplossing!Ik sluit me bij Margreet aan: ??? ??? ???
Hoi,
Ik heb nu een paar keer geprobeerd om Bas 'stiekem' wat Bibi te geven door zijn andere vlees in. Wat denk je? Hij eet alles op, maar laat de stukjes liggen!. Wat een mossel !!
Zou het te doen zijn om Bibi met de staafmixer klein te malen of wordt dat een zootje en ben je dan een staafmixer armer door de stukjes bot?
Na verloop van tijd kan het dan wat minder fijn.
Heet water er over heb ik nog niet geprobeerd, omdat ik nog veel Energique heb liggen en Bas dus nog even niet offcieel op de Bibi overgaat. Als ik zie dat hij de smaak wel lekker vindt, maar de stukjes vies vindt, zal kokend water ook niet helpen.
Raar toch. Pens van Smuldier lust hij wel graag en daar zitten toch ook stukjes in.
Het lijkt me toch wel gemakkelijk om beide honden op één merk te zetten. Scheelt heel wat vriesruimte en een hoop gepuzzel: wie moet nu wat en hoeveel waar van? Aan de andere kant ben je dan weer wel lekker bezig.
Bevat Carnibest stukjes? Zo ja, dan kan ik dat voorlopig wel even vergeten voor de Bas.
Dit begrijp ik niet helemaal Carnibest is fijner gemalen en ziet er daarom meer als vlees uit als bibi ???en is dus ook beter voor grote honden ??? ??? ??? ??? ???Sorryyyyyyyyyy!
Sorryyyyyyyyyy!Zo is het weer duidelijk hoor grote meid en excuses aanvaardHeb me 'n beetje ongelukkig uitgedrukt
Bedoelde dus dat ik bibi er meer als echt vlees vind uitzien omdat het niet zo fijn gemalen is als carnibest! En het daarom ook beter vind lijken voor mijn grote honden
Er stonden vandaag dus 2 bakken met verschillende soorten versvlees te ontdooien: Bibi, Duck en Energique.Ehmmm, ik zei laatst tegen iemand: "Leg van alle soorten eens een pakkie naast elkaar." Dit bedoelde ik dus :D.
Vraagje: Als Duck en Energique vers zijn, waar is dan dat bloed wat dus WEL uit Bibi komt gedropen? ???
Energique en Duck zijn dus behoorlijk droog, tegenover Bibi lekker bloederig. Bibi ruikt ook lekker naar versvlees. Een beetje weeig.
Die andere twee ruiken gewoon naar Duck en Energique......
Zo is het weer duidelijk hoor grote meid en excuses aanvaardPffffff hèhè....![]()
![]()
![]()
![]()