Ik kan me voorstellen dat een erg dubbel gevoel hebt bij deze situatie. Maar juist uit het feit dat je in dit geval er toch voor kiest om Joris op te vangen en hem op te lappen, zelfs als dat betekent dat je de dekking van Nikkie niet kunt meemaken, blijkt dat jullie hart voor alle Namara's honden hebben, of het nou jullie eigen honden zijn of honden die door jullie gefokt zijn en inmiddels een ander baasje hebben. En daar heb ik enorm veel respect en bewondering voor.
En het feit dat Bas en Elise zonder aarzelen Nikkie tijdelijk in huis nemen, is natuurlijk helemaal super! Maar ik weet zeker dat dat voor een groot deel ook voortkomt uit het feit dat jullie zelf ook altijd klaar staan als mensen met vragen of problemen zitten. Het is enorm fijn om in zulke situaties mensen om je heen te hebben op wie je kunt bouwen.
Ik ben in ieder geval blij dat de heren het onderling goed kunnen vinden. Dat geeft wat minder stress in de tent he, dan wanneer ze elkaar om de haverklap in de haren vliegen.
En mooi dat hij zo snel opknapt, zowel lichamelijk als "geestelijk". Hopelijk zet dat zo door de komende tijd.

voor jullie allemaal!