Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
Erna je hebt gewoon een ieniemienie klein hartje en no way dat je het niet zou doen je gaat er woor voor 300% voor ook al heb je het best druk :-*
Door Erna
Even een update:

Het gaat goed! Hij is blij, vrolijk en benaderbaar. We lokken hem met stukjes goudse kaas (past in zijn dieet) en dat werkt. Zijn ph was vanmorgen 6 en vanavond 7 en dat is heel erg goed. Nu hopen dat dat in ieder geval stabiel blijft.

Hij plast nu gedeeltelijk uit zijn piemel en uit zijn wond. Raar gezicht die 2 stralen. Het bloed verliezen is niet echt minder geworden maar daar raak je aan gewend. Alleen de geur van bloed vind ik nog steeds vies.

Onze smurf Nikkie is een uurtje geleden door Elise opgehaald en dat geeft rust in de tent. Maar ik moest wel ff slikken toen ze ging. We hoeven nu Nik en Joris niet meer te scheiden ivm de loopsheid van Nik.

De bench van Joris staat nu open en hij kan in en uit. Hij ligt nu lekker in de kamer en Wapper is in de bench gekropen. Ook de omgang met de heren gaat goed. Sukkel Luigi denkt dat ie nog een hele pief is en wil nog weleens uit de hoogte doen maar daar lacht Joris om volgens mij.

Maar voor het eerst sinds mijn werk carriere ben ik blij dat het weekend voorbij is en ik morgen naar mijn werk mag. Even uitrusten en opladen.
Door Truus
Gelukkig een beetje rust in de tent ;D. Fijn dat het zo goed gaat. Wanneer moet dat bloeden gestopt zijn?
Door Ine
Fijn joh, dat het zo goed gaat!
Alleen Nikkie weg, dat is zeker slikken :'(
Mijn hemel, ik vind het wel heel knap van je allemaal :-*
Maar vooral fijn, dat je zulke fijne hulp hebt van al die lieve Dalmateneigenaars, dat zijn ook kanjers :-*
Door margreet
Zo Erna,heb alles ff bijgelezen,ben blij dat het de goede kant opgaat met Joris en hoop voor je dat het bloeden een beetje snel zal stoppen zeg,kan me voorstellen dat je dat onprettig vindt.
Heerlijk dat Nik naar haar opvangadres kon hoor,alleen erg jammer dat je haar moet missen,het is zo'n lekker ding hè.
Ik weet best dat je zelf vindt dat dit de normaalste zaak van de wereld is,maar ik neem toch mijn petje af voor jullie betrokkenheid bij al je fokproducten :-*
Door Erna
Maar het is zo lekker tegenstrijdig he...Ik vang er een op om op te knappen en moet mijn eigen teef uit logeren brengen.......ergens rijmt dat niet met elkaar.

Nik zit hartstikke goed bij Elise maar de eerste dekking zal ik dus missen. De 2e ben ik er waarschijnlijk wel bij, als die vanaf donderdag is. Dan misschien nog een weekje en dan is ze weer thuis.

Als ze niet gedekt moest worden was ze ook niet uit logeren gegaan.
Door *Natasja*
Ik kan me voorstellen dat een erg dubbel gevoel hebt bij deze situatie. Maar juist uit het feit dat je in dit geval er toch voor kiest om Joris op te vangen en hem op te lappen, zelfs als dat betekent dat je de dekking van Nikkie niet kunt meemaken, blijkt dat jullie hart voor alle Namara's honden hebben, of het nou jullie eigen honden zijn of honden die door jullie gefokt zijn en inmiddels een ander baasje hebben. En daar heb ik enorm veel respect en bewondering voor.

En het feit dat Bas en Elise zonder aarzelen Nikkie tijdelijk in huis nemen, is natuurlijk helemaal super! Maar ik weet zeker dat dat voor een groot deel ook voortkomt uit het feit dat jullie zelf ook altijd klaar staan als mensen met vragen of problemen zitten. Het is enorm fijn om in zulke situaties mensen om je heen te hebben op wie je kunt bouwen.

Ik ben in ieder geval blij dat de heren het onderling goed kunnen vinden. Dat geeft wat minder stress in de tent he, dan wanneer ze elkaar om de haverklap in de haren vliegen.

En mooi dat hij zo snel opknapt, zowel lichamelijk als "geestelijk". Hopelijk zet dat zo door de komende tijd.

:-* voor jullie allemaal!
Door Laura2004
Wat fijn dat het al wat beter gaat met Joris!! :D
Super trouwens dat het met de andere mannen in huis ook goed gaat, dat zou ik hier niet hoeven te proberen :-X Ik hoop dat Joris weer snel helemaal beter wordt!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door