Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
Ordell schreef: Wendy, ik zit me te bedenken, is er al eens naar de polsgewrichten gekeken??
ordell, dat is 2x ;D
heb net mijn antwoord neer gezet bij boffie >:( ;D
dus daar staat het
Door crutz
qyan schreef:

ordell, dat is 2x ;D
heb net mijn antwoord neer gezet bij boffie >:( ;D
dus daar staat het
dacht al, die reactie komt me bekend voor ;D
maar, beter een advies te veel dan net die ene te weinig ;)

succes bij Dorit en heb je mn mailtje nog gehad ???
Door qyan
crutz schreef:

dacht al, die reactie komt me bekend voor ;D
maar, beter een advies te veel dan net die ene te weinig ;)

succes bij Dorit en heb je mn mailtje nog gehad ???
welk e-mailadres heb je hem naartoe gestuurd ???
want heb niets gehad ???
Door crutz
qyan schreef:

welk e-mailadres heb je hem naartoe gestuurd ???
want heb niets gehad ???
naar t mailadres wat hier via BP gelinkt staat
maar je hebt nu een pb ;)
Door alies2
Wendy, ik begrijp dat je een overnachtingsplek zoekt. Wij wonen in Emmen (vlak bij de grens) en hebben plek zat. Als qyan met katten overweg kan, mag hij gewoon in de huiskamer, niks schuurtje.
Heb jij al eens osteopathie overwogen?
Alies2
Laatst gewijzigd door alies2 op di 17 feb 2004, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
alies2 schreef: Wendy, ik begrijp dat je een overnachtingsplek zoekt. Wij wonen in Emmen (vlak bij de grens) en hebben plek zat. Als qyan met katten overweg kan, mag hij gewoon in de huiskamer, niks schuurtje.
Heb jij al eens osteopathie overwogen?
Alies2
hoi alies,
heel erg bedankt voor het aanbod, maar als we echt met qyan naar duitsland moeten hebben we wel een overnachtingsplek. ;)
qyan en katten is namelijk helemaal geen aanrader :o
we gingen vanmiddag even wandelen, qyan zag een kat, heb me toen toch maar even aan een boom vast moeten pakken >:(
dus dat risico ga ik niet lopen.
ook met de kat van mijn vriend, die hij eigenlijk al kent sinds het een pupje was, gaat het helemaal niet meer goed. terwijl ze eerst zelfs speelde met elkaar ???

een osteopaat hebben we ookal eens overwogen, ook dorit dan (orthomanueel therapuet) en dan de gewone fysiotherapeut.
LOL, maar welke van de 3.
fysio hebben we al een keer gehad, maar vond ik eigenlijk niet zo. maar dat kan ook aan de manier van werken van de therapeut gelegen hebben.
dus nu gaan we maar eens naar de orthomanueel therapeut, dorit aharon.
maar ene osteopaat id su idd ook een optie.

maar in ieder geval bedankt voor je aanbod :D

gr wendy
Door magda
Oooh, ik wist niet dat dat allemaal bestond!

Ik snap er eigenlijk ook niet veel van maar ik voel wel dat dit en hele grote last is.

Ik vertrouw dierenartsen ook niet maar zo .

Kun je niet naar de Parcivalkliniek gaan dat is op homeopatische basis, of zeg ik nou weer iets stoms?

Ik leef met je mee, wendy, wat een voorrecht als je gezonde dieren hebt, dat begin ik nu wel te snappen.
Magda
Door qyan
magda schreef: Oooh, ik wist niet dat dat allemaal bestond!

Ik snap er eigenlijk ook niet veel van maar ik voel wel dat dit en hele grote last is.

Ik vertrouw dierenartsen ook niet maar zo .

Kun je niet naar de Parcivalkliniek gaan dat is op homeopatische basis, of zeg ik nou weer iets stoms?

Ik leef met je mee, wendy, wat een voorrecht als je gezonde dieren hebt, dat begin ik nu wel te snappen.
Magda
;D er zijn wel meer dingen sinds ik qyan heb, waarvan ik het bestaan hiervoor niet eens wist ;D :-X :-X

en een grote last, eigenlijk wel ja :-\
op een gegeven moment ben je gewoon met niets anders meer bezig als wat heeft qyan, die klachten van hem zijn zo tegenstrijdig, geen duidelijke klachten, de arts zegt de pijn zit daar, ik vindt dat het ergens anders zit, heeft hij wel of gene pijn en in hoeverre schakelt hij het uit?
waar zullen we nu eens met hem heen gaan en wie in godsnaam kan me nu een keer vertellen wat het wel is, ipv iedere keer maar weer verdacht van. en we weten het niet.

op een gegeven moment ben je er gewoon de hele dag mee bezig, en je wilt wel met iets anders bezig zijn, maar ik kan het niet.
IK BEN EEN VERSCHRIKKELIJKE DENKER >:(
whaha, vandara ook mijn vraag of er geen pillen op de markt zijn die je doen ophouden met denklen.
maar arsenicum lijkt me geen optie, toch paul ;D
dus wanneer ik niet met qyan ana het wandelen ben, spelen, fietsen of wat dan ook, zit het idd de hele dag in mijn hoofd.
best irritant af en toe ;D

maar buiten de last voor mij heeft qyan natuurlijk de grootste last.

ik ben ook heel blij dat we nog niet laten opereren voorlopig, dat we weer met hem zijn gaan fietsen en weer even naar het bos gaan en dat sinds we dat doen hij juist helemaal geen last meer heeft van zijn poten.
maar het heel goed lijkt te gaan en zo goed dat er niets aan de hand lijkt.
misschien is het wel zoiets simpels als spieren die op slaat slaan of weet ik het wat ???

wat is de parcivalkliniek ???

een gezond dier is in mijn ogen zeker een voorrecht, maar ik ben toch heel blij dat qyan bij mij terecht is gekomen ;)
ondanks zijn makken is het gewoon een hele leuke hond.
altijd vrolijk, heel enthousiast, nieuwsgierig, spontaan, noem het maar op.
nee, had hem als ik overnieuw moest kiezen en terug kon gaan in de tijd, uit het nest, zeker weer uitgekozen :D ;)
ik vond het gewoon de leukste en hij is ook echt gek, op een leuke manier dan
Door alies2
Wendy,
Ik wens je veel sterkte en wijsheid met qyan. Prima dat je van hem geniet. Tsja, hoe zeg ik dit zonder in cliché te vervallen. Toch maar zo: blijf bij jezelf en probeer in rust de keuzes te maken die voor jou goed zijn en weet dan dat het goed is.
Alies2
Door Eidos
Jeetje wendy, wat een gezeik allemaal weer zeg !! Dacht je eindelijk eens erachter te komen wat qyan heeft, kunnen ze je nog niks met zekerheid zeggen :-\..
Volg je gevoel meis... Je weet zelf heel goed hoe qyan in elkaar zit! En een bezoekje aan Dorit lijkt me ook erg verstandig.. Helemaal nadat je vertelde dat qyan altijd met een kromme rug stond.. Wie weet komt het moeilijke lopen en de pijn daar wel vandaan... Hoe dan ook .. ik denk dat dorit jou en qyan misschien wel een heel eind de goeie kant op kan helpen.

Succes maar weer met alles ( niet teveel piekeren hoor das slecht voor je ;) ) en geef lieve qyan maar een dikke knuffel van me.
Door qyan
Eidos schreef: Jeetje wendy, wat een gezeik allemaal weer zeg !! Dacht je eindelijk eens erachter te komen wat qyan heeft, kunnen ze je nog niks met zekerheid zeggen :-\..
Volg je gevoel meis... Je weet zelf heel goed hoe qyan in elkaar zit! En een bezoekje aan Dorit lijkt me ook erg verstandig.. Helemaal nadat je vertelde dat qyan altijd met een kromme rug stond.. Wie weet komt het moeilijke lopen en de pijn daar wel vandaan... Hoe dan ook .. ik denk dat dorit jou en qyan misschien wel een heel eind de goeie kant op kan helpen.

Succes maar weer met alles ( niet teveel piekeren hoor das slecht voor je ;) ) en geef lieve qyan maar een dikke knuffel van me.
ik doe mijn best ;)
maar ja, piekeren gaat zo makkelijk he :-X
als er niets op de TV is en je eigenlijk nergens mee bezig bent!
als je alle berichten op BP hebt gelzen ;D en alle andere fora waar je komt ;D
alleen als ik met qyan bezig ben heb ik er gene last van, maar kan hem moelijk 24 uur per dag wakker houden ;D

piekeren ben ik gewoon heel goed in helaas ;D
Door magda
Wendy
Ik heb toen ik boffie's schurft voor het eerst zag op internet een homeopatische dierenarts gezocht en gevonden.
Hier is haar site of link naar haar site:
http://home.wanadoo.nl/praktijkparcival
Ik weet niet of praktijkparcival wel aanelkaar moet,op mijn blaadje staat dat die niet aanelkaar zit,maar ik kan het wel in de haast verkeerd overgenomen hebben.
Zij heeft me naar jullie barfplaats verwezen, dus ik dacht dat jullie haar misschien al kende.

Verder wat Qyan betreft en al je onzekerheden over hem en alles wat je zou willen weten zou ik kunnen zeggen: "Ben je misschien gelovig? in dat geval zou je je tot God kunnen richten.Maar zelfs al zou je niet gelovig zijn dan zou je het toch gewoon kunnen proberen?"

magda
Door qyan
magda schreef: Wendy
Ik heb toen ik boffie's schurft voor het eerst zag op internet een homeopatische dierenarts gezocht en gevonden.
Hier is haar site of link naar haar site:
http://home.wanadoo.nl/praktijkparcival
Ik weet niet of praktijkparcival wel aanelkaar moet,op mijn blaadje staat dat die niet aanelkaar zit,maar ik kan het wel in de haast verkeerd overgenomen hebben.
Zij heeft me naar jullie barfplaats verwezen, dus ik dacht dat jullie haar misschien al kende.

Verder wat Qyan betreft en al je onzekerheden over hem en alles wat je zou willen weten zou ik kunnen zeggen: "Ben je misschien gelovig? in dat geval zou je je tot God kunnen richten.Maar zelfs al zou je niet gelovig zijn dan zou je het toch gewoon kunnen proberen?"

magda
hoi magda,
bedankt voor de link! prober het wel los en aan elkaar, 1 van de 2 moet het vast doen.
gelovig ben ik idd niet, maar met al die mooie uitslagen die we van de da hebben gehad (lymfeklierkanker, autoimuunstoornissen en weet ik het wat nog meer) heb ik al aardig vaak een gebedje voor qyan gezegd. die uitslagen waren achteraf allemaal fout, dus misschien dat het idd geholpen heeft ;)
Door magda
hallo Wendy

ik moet even rechtzetten dat Mevr Hendriks van de Parcivalkliniek geen dierenarts is.
Ik ben er nog een keer op gegaan en heb toen alles een beetje gelezen.
Ze lijkt me een hele aardige vrouw die om dieren geeft.

Maaarrr....Laat Gyan nooit met magnetisme in aanraking komen.
Ook dat is sympthoombestrijding.
Er zijn twee machten om ons heen het goede en het kwade. Het goede komt van God en het kwade van Zijn tegenstander.
Magnetisme is niet van God.
Magnetisme haalt eventueel een kwaal weg,maar verplaatst het naar elders. (Van de regen in de drup.)
The same spirit in an other jacket.

Gr Magda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door