Ordell schreef: Wendy, ik zit me te bedenken, is er al eens naar de polsgewrichten gekeken??ordell, dat is 2x

heb net mijn antwoord neer gezet bij boffie

dus daar staat het
Moderator: Lizzy
Ordell schreef: Wendy, ik zit me te bedenken, is er al eens naar de polsgewrichten gekeken??ordell, dat is 2x
qyan schreef:dacht al, die reactie komt me bekend voor
ordell, dat is 2x
heb net mijn antwoord neer gezet bij boffie![]()
dus daar staat het
crutz schreef:welk e-mailadres heb je hem naartoe gestuurd ???
dacht al, die reactie komt me bekend voor
maar, beter een advies te veel dan net die ene te weinig
succes bij Dorit en heb je mn mailtje nog gehad ???
qyan schreef:naar t mailadres wat hier via BP gelinkt staat
welk e-mailadres heb je hem naartoe gestuurd ???
want heb niets gehad ???
alies2 schreef: Wendy, ik begrijp dat je een overnachtingsplek zoekt. Wij wonen in Emmen (vlak bij de grens) en hebben plek zat. Als qyan met katten overweg kan, mag hij gewoon in de huiskamer, niks schuurtje.hoi alies,
Heb jij al eens osteopathie overwogen?
Alies2
magda schreef: Oooh, ik wist niet dat dat allemaal bestond!
Ik snap er eigenlijk ook niet veel van maar ik voel wel dat dit en hele grote last is.
Ik vertrouw dierenartsen ook niet maar zo .
Kun je niet naar de Parcivalkliniek gaan dat is op homeopatische basis, of zeg ik nou weer iets stoms?
Ik leef met je mee, wendy, wat een voorrecht als je gezonde dieren hebt, dat begin ik nu wel te snappen.
Magda
Eidos schreef: Jeetje wendy, wat een gezeik allemaal weer zeg !! Dacht je eindelijk eens erachter te komen wat qyan heeft, kunnen ze je nog niks met zekerheid zeggenik doe mijn best..
Volg je gevoel meis... Je weet zelf heel goed hoe qyan in elkaar zit! En een bezoekje aan Dorit lijkt me ook erg verstandig.. Helemaal nadat je vertelde dat qyan altijd met een kromme rug stond.. Wie weet komt het moeilijke lopen en de pijn daar wel vandaan... Hoe dan ook .. ik denk dat dorit jou en qyan misschien wel een heel eind de goeie kant op kan helpen.
Succes maar weer met alles ( niet teveel piekeren hoor das slecht voor je) en geef lieve qyan maar een dikke knuffel van me.
magda schreef: Wendyhoi magda,
Ik heb toen ik boffie's schurft voor het eerst zag op internet een homeopatische dierenarts gezocht en gevonden.
Hier is haar site of link naar haar site:
http://home.wanadoo.nl/praktijkparcival
Ik weet niet of praktijkparcival wel aanelkaar moet,op mijn blaadje staat dat die niet aanelkaar zit,maar ik kan het wel in de haast verkeerd overgenomen hebben.
Zij heeft me naar jullie barfplaats verwezen, dus ik dacht dat jullie haar misschien al kende.
Verder wat Qyan betreft en al je onzekerheden over hem en alles wat je zou willen weten zou ik kunnen zeggen: "Ben je misschien gelovig? in dat geval zou je je tot God kunnen richten.Maar zelfs al zou je niet gelovig zijn dan zou je het toch gewoon kunnen proberen?"
magda