Sonja schreef: Ja, en ze ziet er geweldig uit.0900-ZIELIGE-BOEF-HULPLIJN
![]()

Moderator: Lizzy
Sonja schreef: Ja, en ze ziet er geweldig uit.0900-ZIELIGE-BOEF-HULPLIJN
![]()
conleeuw schreef: goed om te lezen dat zij zo opgeknapt is, als je al achter de kat aanzit gaat het inderdaad gewoon ouderwets beter. En wat betreft die outfit, ik vindt het niet kunnen hoorWat nou? Dat is een fietsbroek met dameszeem erin hoor! Is toevallig nog van mij geweest en ik ben ook nog steeds een meisje (hoewel mijn verzekeringsmaatschappij daar laatst ineens anders over leek te denken.![]()
![]()
![]()
ze is een meisje, had een rokje aangemoeten
zo krijgt ze een identiteitskrisis
![]()
![]()
Eidos schreef: whuhahahahahhaha die foto is erg!!!!!Weet je wel wat ze net op heeft?![]()
![]()
![]()
![]()
Geef dr maar een lief kusje op dat lekkere bekkie![]()
![]()
![]()
Sonja schreef: Weet je wel wat ze net op heeft?laat me raden, iets met rubber?![]()
Sonja schreef: Weet je wel wat ze net op heeft?erm![]()
Sonja schreef: Wat nou? Dat is een fietsbroek met dameszeem erin hoor! Is toevallig nog van mij geweest en ik ben ook nog steeds een meisje (hoewel mijn verzekeringsmaatschappij daar laatst ineens anders over leek te denken.ok, dan is het goed, ze is gewoon een stoere biker chick)
Sonja schreef: Ja, en ze ziet er geweldig uit.oooooowwww wat erruuuuuug
![]()
Sonja schreef: Ze heeft geprobeerd de zielige-boef-hulplijn te bellen, maar de 0900-nummers zijn vanuit België niet te bereiken.Dat vond ze een goede oplossing denk ik
Nou ja, dan maar een kippetje als troost......
Sonja schreef: Ze heeft geprobeerd de zielige-boef-hulplijn te bellen, maar de 0900-nummers zijn vanuit België niet te bereiken.Nu wil ze vandaag weer dat pak aan natuurlijk
Nou ja, dan maar een kippetje als troost......