Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
ohhhhhhhhhhh arme boef! Denk dat je even met Tedje moet gaan praten, die wordt ook altijd ingepakt door haar vrouwtje. Volgens mij heeft zij wel een adresje van een praatgroepje.....

Kan ze d'r draai al een beetje vinden Sonja?
Door conleeuw
goed om te lezen dat zij zo opgeknapt is, als je al achter de kat aanzit gaat het inderdaad gewoon ouderwets beter. En wat betreft die outfit, ik vindt het niet kunnen hoor >:( :-X :-X :-X ze is een meisje, had een rokje aangemoeten ::) zo krijgt ze een identiteitskrisis ;D ;D
Door Sonja
conleeuw schreef: goed om te lezen dat zij zo opgeknapt is, als je al achter de kat aanzit gaat het inderdaad gewoon ouderwets beter. En wat betreft die outfit, ik vindt het niet kunnen hoor >:( :-X :-X :-X ze is een meisje, had een rokje aangemoeten ::) zo krijgt ze een identiteitskrisis ;D ;D
Wat nou? Dat is een fietsbroek met dameszeem erin hoor! Is toevallig nog van mij geweest en ik ben ook nog steeds een meisje (hoewel mijn verzekeringsmaatschappij daar laatst ineens anders over leek te denken. :()
Door Eidos
Sonja schreef: Weet je wel wat ze net op heeft? :-X
erm :-\ :o 8).... tja ... nou.... euhm ... Zolang het geen poep, pens of enigszins aan die dingen gerelateerde spullen zijn dan mag je hem alsnog geven ;) ;D... anders dan maar op dr koppie ;) ;D
Door conleeuw
Sonja schreef: Wat nou? Dat is een fietsbroek met dameszeem erin hoor! Is toevallig nog van mij geweest en ik ben ook nog steeds een meisje (hoewel mijn verzekeringsmaatschappij daar laatst ineens anders over leek te denken. :()
ok, dan is het goed, ze is gewoon een stoere biker chick ;D
Door Sonja
Ze heeft geprobeerd de zielige-boef-hulplijn te bellen, maar de 0900-nummers zijn vanuit België niet te bereiken. ;D
Nou ja, dan maar een kippetje als troost......
Door Truus
Sonja schreef: Ze heeft geprobeerd de zielige-boef-hulplijn te bellen, maar de 0900-nummers zijn vanuit België niet te bereiken. ;D
Dat vond ze een goede oplossing denk ik ;D.
Door sylvia
Sonja schreef: Ze heeft geprobeerd de zielige-boef-hulplijn te bellen, maar de 0900-nummers zijn vanuit België niet te bereiken. ;D
Nu wil ze vandaag weer dat pak aan natuurlijk ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door