Ik ben eigenlijk gewend dat er wel een soort saamhorigheid tussen barfers is en dat we elkaar best een botje gunnen,komen jullie dit wel es tegen of houden jullie ook je adresjes geheim?

Moderator: Lizzy
Miekie schreef: Ik kwam er vandaag achter dat een collega van mij ook Barft,toen ik vroeg waar zij hun bottenspul halen lachte ze geheimzinnig en wou het dus niet vertellen.Nou vreemd hoor! Dat is hetzelfde als dat jij vraagt bij iemand waar de koffie lekker smaakt: Waar koop je die? En dan krijg je geen antwoord? Ik koop mijn spullen bij veel verschillende adressen waaronder Bibi in Hoogvliet, Bunschoten in Ermelo, Esro in Nuenen, Islam Center in Rotterdam, Clazing in Zevenhuizen, de plaatselijke markt of Volendam voor vis etc etc.
Ik ben eigenlijk gewend dat er wel een soort saamhorigheid tussen barfers is en dat we elkaar best een botje gunnen,komen jullie dit wel es tegen of houden jullie ook je adresjes geheim?![]()
herder_lover schreef: op zich vind ik het raar dat die collega het niet wil vertellen, aan de andere kant, misschien gebeurt het op een niet nette manier. Of koopt ze van een supermarkt wat eigenlijk niet mag en zijn daar afspraken over gemaakt. Vraag gewoon waarom ze het niet zegt, dan weet je iets meerZe wou het niet vertellen omdat ze al aan een paar mensen had verteld en dan werden het er toch wel veel...![]()
Miekie schreef: Ze wou het niet vertellen omdat ze al aan een paar mensen had verteld en dan werden het er toch wel veel...Tja, en staat zij daar op een dag met een leeg zakje. Kan me er wel iets bij voorstellen
Miekie schreef: Ze wou het niet vertellen omdat ze al aan een paar mensen had verteld en dan werden het er toch wel veel...Ja, dus.... ???
Angelique schreef: Tja, en staat zij daar op een dag met een leeg zakje. Kan me er wel iets bij voorstellenIk vroeg het meer uit nieuwsgierigheid eigenlijk,k ren echt niet gelijk naar haar winkeltjes om ze leeg te kopen,zou een beetje aso zijn.Ik heb haar i.i.g wel gewoon verteld waar ik m'n spullen haal,als we toch allebei tevreden zijn over onze eigen adresjes dan ben je toch geen concurrenten?. Ik heb ook een paar adressen waar ik afspraak mee heb dat ik alles kom halen, maar ze willen geen geklepzeik aan de deur van tig mensen die een beetje komen halen. Weer andere adressen geef ik ook niet door omdat ik veel nodig heb en dan zelf het risico loop te kort te komen. En ja, dan wordt ik een beetje ego en gaan mijn eigen honden voor.
Daarbij is het nou helemaal niet zo'n drama om zelf een ander adresje te zoeken.
Miekie schreef: Ik vroeg het meer uit nieuwsgierigheid eigenlijk,k ren echt niet gelijk naar haar winkeltjes om ze leeg te kopen,zou een beetje aso zijn.Ik heb haar i.i.g wel gewoon verteld waar ik m'n spullen haal,als we toch allebei tevreden zijn over onze eigen adresjes dan ben je toch geen concurrenten?Nee, maar stel dat jij het aan nog wat mensen verteld en je komt daar op een dag en er is niks meer voor jou, dan sta jij toch lekker te koekeloeren en bedenk je je bij de volgende die naar je adressen vraagt ook wel 2x.