ECHTE barfers eten 'n echte kop! 8)

Moderator: Lizzy
herder_lover schreef: DORYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDat was Tor z'n Kerst dinner!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat heb jij in Godsnaam aan je honden gegeven???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Dit topic loopt echt de spui-gaten uit![]()
![]()
![]()
. Wat moeten de nog niet doorgewinterde barfers van ons denken?
![]()
![]()
![]()
![]()
202Spots schreef: Zalmkoppie,lamskoppie,kalfkoppie...wat zijn dat nou voor watjes ???Arghhhhhhh!!!!!
![]()
Lil schreef: Ik wil dat in iedergeval niet in mijn achtertuin tegenkomen, brrr.'t gaat je echt niet bijten hoor! 8)
Gelukkig is de foto klein en niet ingezoomdTja,ik wil de beginners niet TEveel laten schrikken,
(pfff....de buren komen zeker niet vaak langs....die denken dat daar ''the bonecollector'' woont)Ik heb hele begrijpende buren..
202Spots schreef: 't gaat je echt niet bijten hoor!Blij om te horen dat het niet terugbijt. Ik zou me best wel eraan kunnen wennen. Heb me aan bijna alles gewend. Alleen vind ik koppen voor een hond met twee afgebroken hoektanden een beetje hard. Hij is pas vijf en heeft zijn gebit nog hard nodig. Vandaar dat ik de kans nog niet heb gehad om eraan te wennen.
ik was meer ongerust toen de overblijfsel op een of andere manier in de vuilnisbak moest....ik wilde niet dat de kop per ongeluk tijden's 't storten op straat zou gaan rollen, en dat ik de FBI op me dak zou krijgen,dus heb ik 't wel heel goed ingepakt voordat de bakken werden opgehaald![]()
Lizzy schreef: Ja, gaat zo wel snel, met dit soort topic-jesmmm....en maar zeggen dat vers vlees honden agressief maakt![]()
![]()
![]()
. De kettingzagen vliegen je om de oren
![]()
![]()
![]()
![]()
202Spots schreef: Zalmkoppie,lamskoppie,kalfkoppie...wat zijn dat nou voor watjes ???yek
![]()
202Spots schreef: Zalmkoppie,lamskoppie,kalfkoppie...wat zijn dat nou voor watjes ???Tjonge jonge, groei ik langzaam toe aan het idee koppen te voeren, krijg je dit bij het ontbijt op je pc
![]()