die heerlijke tong en dan die tandjes

Moderator: Lizzy
Birgit schreef: Ik moet het je nog na doen hoor !Ike heeft een lekker lappie pens gehad dus das wel goed gekomen![]()
Misschien had je je ogen ff dicht moeten doen, nu missen je hondjes toch maar weer wat
conleeuw schreef: ik loop nog verder achter, ik heb nog geeneens de lef om een lamskop in huis te halenNah.. dat ging nog wel, heb wel effe in dat zakkie gekeken,dat was nog om te doen, maar om te geven .......![]()
Ike schreef: Nah.. dat ging nog wel, heb wel effe in dat zakkie gekeken,dat was nog om te doen, maar om te geven .......![]()
conleeuw schreef: ik loop nog verder achter, ik heb nog geeneens de lef om een lamskop in huis te halenIk ook niet...terwijl ik in het slachthuis zelf de lamsribben uit een grote stalen bak haalde waar de lamskoppen nog tussenlagen....wist niet hoe ik het had![]()
Ike schreef: .....het ontbrak er alleen nog aan dat ie me geen knipoog gaf![]()
mutsie schreef:slap hoor.
Een echte barfer staat met z'n bijl in de tuin en hakt hele karkassen in z'n tuin in stukken, waarbij de bloedspetters om z'n oren vliegen.
Vooral moet niet vergeten worden HELE PROOIDIEREN te voeren
Zo kan ik me een beetje afreageren elke week.
De sportschool heb ik dus maar opgezegd....
Karin
mutsie schreef:Hoefde niet eens te hakken, hij was al in tweeen maar tochslap hoor.
Een echte barfer staat met z'n bijl in de tuin en hakt hele karkassen in z'n tuin in stukken, waarbij de bloedspetters om z'n oren vliegen.
Vooral moet niet vergeten worden HELE PROOIDIEREN te voeren
Zo kan ik me een beetje afreageren elke week.
De sportschool heb ik dus maar opgezegd....
Karin
Kruimel schreef:teambuilding by corps-chopping![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal beeld!
Ik heb de bijl besteld, en de overall ligt klaar. Nu de hele prooidieren nog ... voorlopig alleen kippen en konijnen, de lammeren zijn meestal al in stukken.
Zal eens vragen bij de slager of ik korting krijg als ik zelf ga hakken
Heeee .... niche ind e markt! Cursussen voor opgebrande managers: afreageren dmv lijkhakken!
Nu nog een pakkende titel .....