Het zag er toen zo uit:

lijkt wel iets op

Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Het lijkt verdacht veel op een insektensteekIk kan het me niet voorstellen, vanochtend had hij nog nergens last van, en ik heb vandaag geen bij of wesp gezien, het kan natuurlijk altijd maar ik betwijfel het.
Gisteren heb ik meerdere bijen zien zitten in de sneeuw en zelfs 1 bij de honden in de gang die ik gelukkig op tijd zag.
wimk schreef: Ja de DA heeft ook kort aan de binnenkant gekeken, maar hij kon niets zien, maar omdat hij zo gilde ging het ook niet zo makkelijk.
maar zo ziet het er uit, dit is toch niet goed
Iemand een idee?????
wimk schreef: Ik kan het me niet voorstellen, vanochtend had hij nog nergens last van, en ik heb vandaag geen bij of wesp gezien, het kan natuurlijk altijd maar ik betwijfel het.nee dat gaat ook supersnel, bij Dara was het ook binnen een paar uur zo opeens.
wimk schreef: Ja de DA heeft ook kort aan de binnenkant gekeken, maar hij kon niets zien, maar omdat hij zo gilde ging het ook niet zo makkelijk.
maar zo ziet het er uit, dit is toch niet goed
Iemand een idee?????
roefus schreef: Gek...maar ik dacht ook gelijk aan een wesp.Hier wel bijen
Maar.....zijn er nu al wespen???
herder_lover schreef: als het gewone steek is, zwelt het alleen aan die zijde op, als het een allergie is (op bv de steek of op iets anders) dan zwelt de hele snuit op, en kan zelfs doorgaan totdat ze zelfs de ogen gaan wegdrukken. Dat schijnt volgens de DA echt een typische allergische reactie te zijn.... dan blijft het voorlopig ff doorzwellen, maar ook eventueel van binnen, dus misschien is die AB geen slecht idee geweest?
wimk schreef: Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Streep zijn gezicht nog wel iets dikker, maar hij is wel weer net zo gek als altijd, hij bijt weer overal in ( sjaals schoenen etc etc ) en dat deedhij gisteren absoluut niet.
Ik ga toch de AB kuur maar geven, want de AB heeft volgens mij wel geholpen. Al weet je dat nooit zeker.
Maar volgens mij gaat het de goede kant op, hij is niet meer zo zielig als gisteren.