Ik hoop dat hij in iedere geval snel opknapt, want zo kan het in iedere geval niet langer doorgaan. Sterkte ermee, en laat ook wel af en toe weten hoe het met hem gaat, want ik ben natuurlijk erg benieuwd

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Nou Tien, hier is natuurlijk geen sprake van 'waarom ineens prednison' of dat dat wel heel heftig is, in dit stadium. Lex is heel ziek. Daar past een flikse, adequate behandeling bij en alleen op vers gaat hij het niet redden. Daar is wat meer voor nodig, zeg maar.Maar een holistisch Da zou de hond toch een heel eind verder kunnen helpen?
tieneke schreef: Maar een holistisch Da zou de hond toch een heel eind verder kunnen helpen?Dat zou ook mijn idee zijn, maar.... als een hond al zo lang zo ziek is, dan heb je wellicht geen tijd meer om dat te doen. Alles wat 'alternatief' is kost veelal meer tijd en wat als je die tijd niet meer hebt, omdat je hond gewoon te ziek is
Als ook dit niet helpt kan je altijd nog voor Prednison kiezen...
AstridStraver schreef: Ik denk dat we nu Rachel's keuze moeten respecteren en ik ben benieuwd naar haar volgende berichten hoe het met Lex gaatzo is dat.![]()