Ik geef hier ook glucobest, maar het is me nooit opgevallen dat dit laxerend zou werken, misschien weet iemand anders daar nog wat over?
Heel veel beterschap voor Sari.

Moderator: Lizzy
Happyhusky schreef: Zucht.... Als er dus iemand is die van GROTE honden houdt, dan ben ik dat wel! Heb zelf een husky en er komt een malamute bij (die zijn nog groter).... Ik bedoel te zeggen dat als je loopt te sjouwen met een grote hond (letterlijk, dus optillen, of in de benen krijgen), dan zou je wensen dat hij minder woog en dus vandaar het grapje dat je dan de aanschaf van een klein ras overweegt. Nogmaals niet lullig bedoelt ofzo... Betekend het soms dat als een hond ziek is, dat je geen grapje meer mag maken? Mijn hond is ook ziek, dus ik weet wat het is om een zieke hond in huis te hebben met diarree en alle aanverwante vervelende toestanden... Ik neem de ziekte van Sari uitermate serieus, vraag tenslotte niet voor niets hoe het nu gaat... Ik vind het jammer dat het zo negatief wordt opgevat, zo is het dus niet bedoeld (maar volgens mij is dit de zoveelste keer dat ik dit nu uitleg).....Wat mij betreft is het ook klaar.
Robert als ik je gekwetst heb (want het gaat over jou en je hond tenslotte en aan niemand anders hoef ik me hier te verontschuldigen in dit geval), dan spijt me dat oprecht!
Heel veel beterschap voor Sari! Geef je GROTE kanjer een GROTE knuffel van me!
Klaar, wat mij betreft.....
Rachel.
Truus schreef: Pffff, ik lees dit nu pas. Jeetje zeg, beterschap met Sari!Ja gekookt eten, eet hij met veel smaak op. ???
Eet hij wel gekookt eten?