Angelique schreef: Was voor Djinny die haar molen eventueel weer terug wilde gevenOhhh
Ik ben nog wachtende op de elektrieke molen.

Moderator: Lizzy
Angelique schreef: Was voor Djinny die haar molen eventueel weer terug wilde gevenOhhh
Ik ben nog wachtende op de elektrieke molen.
Angelique schreef: Ceeeebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......jij mist duidelijk scherpte vandaagToch niet alleen vandaag!!![]()
tieneke schreef: Toch niet alleen vandaag!!Tis niet te hopen, want vandaag duurt nog lang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
djinny schreef: Ik ben een beetje aan het zoeken geweest en ik zit geloof ik in een barfrijk gebied.Mooi, voor je het weet barf je de hele week met 1 cbdagje er nog bij
Een konijnenslachterij, een kippenslachterij en een enorm slachthuis.....allemaal op een paar kilometer afstand.
Zalmkoppen krijg ik in het vervolg gratis, dus dat is alvast mooi meegenomen.![]()
djinny schreef: Ik ben een beetje aan het zoeken geweest en ik zit geloof ik in een barfrijk gebied.waar woooooooooooooooon je???????????
Een konijnenslachterij, een kippenslachterij en een enorm slachthuis.....allemaal op een paar kilometer afstand.
Zalmkoppen krijg ik in het vervolg gratis, dus dat is alvast mooi meegenomen.![]()
nikèdog2000 schreef: waar woooooooooooooooon je???????????In een klein dorpje.....kilometertje of 20 bij Eindhoven vandaan.
Remke schreef: Ooooh, een konijnenslachterij... Mijn monstertjes houden van haas iig dus konijn zullen ze ook wel lusten.Ik ben al even op zoek naar het nieuwe telefoonnummer van de slachterij.
Hmmm in mei gaan we een weekje naar belgie, naarn een huisje bij de Duitse grens. Zouden we het zo kunnen regelen dat jij tegen die tijd wat meer konijnen haalt en dat ik die dan kom ophalen op de terugweg?![]()