Helen schreef: Idd!!Mmmm wat waren de broodjes lekker zeg!!Welke broodjes??![]()
Moderator: Lizzy
Helen schreef: Idd!!Mmmm wat waren de broodjes lekker zeg!!Welke broodjes??![]()
Erna schreef: Welke broodjes??Jij was te laat. Voor het begon waren er heerlijke broodjes!! Ze lagen er in de pauze ook geloof ik, maar toen lagen er theedoeken over de mandjes met broodjes.
Domestic_Dog schreef: Ik vond het ook een erg boeiende lezing! Ik vond het met name erg knap van deze persoon dat hij praktisch 4 uur aan een stuk zo geboeid kan vertellen. Ik hield mijn ogen bijna niet open aan het eindeIk ben zelf niet zo voor die 3 tot 4 grote maaltijden, als ze zich zo vol eten zouden ze eigenlijk twee dagen niks meer moeten doen, en metde meeste honden gaat dat niet zo.
Ik vond met name het gedeelte over de aantal maaltijden die een hond per week zou moeten eten (3 a 4 grote maaltijden tot verzadiging en de rest niks, of bijna niks) vernieuwend en interessant. Dit ga ik zeker uitproberen op mijn honden. Vooral ook omdat daarmee de honden in mindere mate aan stress zouden lijden.
Ik vond dat hij soms wel iets te ver inging op de materie, ik vond dat moeilijk bij te houden (of het kwam omdat het al laat was kan ook).
Weet iemand trouwens of de nederlandse vertaling van zijn boek alleen vekrijgbaar is als E-boek of ook als "gewoon" boek? Ik hou namelijk van bladeren in plaats van een schermpje aflezen.
Erna schreef: Welke broodjes??
Hitam schreef:owwww en ik heb nog wel lopen zoeken naar de deur. Ik was allang blij dat ik er 1 gevonden had..hahahahah![]()
![]()
Jij kwam te laat door de achterdeur. Daarom ben je ze niet tegen gekomen!
Erna schreef: owwww en ik heb nog wel lopen zoeken naar de deur. Ik was allang blij dat ik er 1 gevonden had..hahahahahIk dacht ineens 'huh? waar komt Erna nou zo plots vandaan!'
Lizzy schreef: Oh, ik wil nog wel wat anders kwijt: ik wil graag de mensen bedanken die deze lezing georganiseerd hebben. Het was perfect georganiseerd. De broodjes en hapjes waren heerlijk, de drankjes waren idem dito, de organisatie zat gewoon strak in mekaar en de locatie was prachtig en uniek!!Dank je! maar zonder Geer was het niet gelukt.
![]()
Domestic_Dog schreef: Ik vond het ook een erg boeiende lezing! Ik vond het met name erg knap van deze persoon dat hij praktisch 4 uur aan een stuk zo geboeid kan vertellen. Ik hield mijn ogen bijna niet open aan het eindeWij voeren onze hond bulk. Dit gaat met hem erg goed en het bevalt ons ook prima.
Ik vond met name het gedeelte over de aantal maaltijden die een hond per week zou moeten eten (3 a 4 grote maaltijden tot verzadiging en de rest niks, of bijna niks) vernieuwend en interessant. Dit ga ik zeker uitproberen op mijn honden. Vooral ook omdat daarmee de honden in mindere mate aan stress zouden lijden.
Ik vond dat hij soms wel iets te ver inging op de materie, ik vond dat moeilijk bij te houden (of het kwam omdat het al laat was kan ook).
Weet iemand trouwens of de nederlandse vertaling van zijn boek alleen vekrijgbaar is als E-boek of ook als "gewoon" boek? Ik hou namelijk van bladeren in plaats van een schermpje aflezen.