Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
sharpie schreef: jippieee ;D ;D ;D
;D
tja, dat moet ik echt niet hebben hoor.
een hond die zwaar in de stress zit en dan nog allemaal van die studentjes om hem heen:
nou studenten kijk eens, een zeer bijzonder geval.
speciaal voor jullie zijn hele medische dossier maar even opgevraagd, maak hier maar een scriptie van of een proefschrift, weet ik hoe ze het noemen.
dacht het niet he ;D

gewoon mee naar huis!
gebeurt toch onder een roesje, dus als ze hem hebben bij gespoten staat de baas paraat
Door Ordell
Aan mijn hond wordt nooit of te nimmer gesleuteld als ik er zelf niet bij mag zijn. Mag ik er niet bij zijn hebben ze pech en ga ik gewoon naar een ander. Nou heb ik normaal gesproken weinig moeite gehad met mijn honden bij de DA maar mijn huidige hond is extreem moeilijk wat dat betreft. In dit geval zijn ze meestal blij als ik er wel bij ben... ;D
Door qyan
Ordell schreef: Aan mijn hond wordt nooit of te nimmer gesleuteld als ik er zelf niet bij mag zijn. Mag ik er niet bij zijn hebben ze pech en ga ik gewoon naar een ander. Nou heb ik normaal gesproken weinig moeite gehad met mijn honden bij de DA maar mijn huidige hond is extreem moeilijk wat dat betreft. In dit geval zijn ze meestal blij als ik er wel bij ben... ;D
hmm, naar een ander gaan is in dit geval een beetje moeilijk ordell, alleen utrecht heeft die botscan staan ;)
en vandaar dat qyan een vreemde is ;D
met mij erbij laat ie zich niet behandelen en ben ik er niet bij dan kunnen ze alles met hem doen. en laat dat met eten nu weer net andersom zijn ;D
Door Peet
Ik was bij die scan van Beau er ook gewoon bij....en daarna dus gewoon naar huis...ik heb daarna ook geen lichtgevend huidje gekregen..... ;D....denk ik.... ;D

Peet
Door qyan
had vandaag een mailtje terug van de behandelend arts in utrecht.
de vloeistof is schadelijk/gevaarlijk voor kleine kindren en zwangere vrouwen indien die er mee in aanraking komen door qyan zijn urine. niet voor dieren.
(hoe groot is die kans nu weer in godsnaam ???)
over qyan mee naar huis nemen had ik niets gevraagd in de mail, maar mee naar huis nemen is geen optie, anders wordt het onderzoek niet gedaan en mag niet gedaan worden.
stond verder in dat bij diergeneeskunde deze regels helaas strenger waren als bij humane geneeskunde.

verder zou qyan weinig last moeten ondervinden van de vloeistof en waren er weinig tot geen bijwerkingen/ risico's.

maar of we hem mee naar huis gaan krijgen :-\
Door qyan
Peet schreef: Ik was bij die scan van Beau er ook gewoon bij....en daarna dus gewoon naar huis...ik heb daarna ook geen lichtgevend huidje gekregen..... ;D....denk ik.... ;D

Peet
nou, zie mijn antwoord hieronder.
volgens zeggen mag het niet en toch wil ik dat hij mee naar huis gaat :-X
Door Peet
bizar hoor..... >:(
Bij wie ben je in Utrecht? Ik zat bij chirurgie, Prof van Sluis.....

Tja, misschien hebben ze inmiddels de regeltjes verscherpt....die ambtenaren moeten ook wat te doen hebben..... >:( >:(
Door qyan
Peet schreef: bizar hoor..... >:(
Bij wie ben je in Utrecht? Ik zat bij chirurgie, Prof van Sluis.....

Tja, misschien hebben ze inmiddels de regeltjes verscherpt....die ambtenaren moeten ook wat te doen hebben..... >:( >:(
nee, ik zit totaal niet bij chirurgie :-X
nucleaire geneeskunde :o, yvonne pollak.
ik leg me er denk ik maar gewoon bij neer, vraag wel of ze hem desnoods maar een kalmeringsmiddel geven ofzo, want hij wordt echt knettergek!
niet dat kalmeringsmiddelen nu zo super zijn, maar beter als een zwaar gestressde hond, als het echt niet anders kan.
Door Peet
...ppfffff....shit voor je.......maar waarschijnlijk krijgt Qyan zowiezo al een roesje, zodat íe rustig blijft tijdens de scan......zal voor je duimen hoor!!!!
:-\
Peet
Door qyan
Peet schreef: ...ppfffff....shit voor je.......maar waarschijnlijk krijgt Qyan zowiezo al een roesje, zodat íe rustig blijft tijdens de scan......zal voor je duimen hoor!!!!
:-\
Peet
jaja, hij krijgt een lichte roes, maar dat is om 09.00 's ochtends. en minimaal 24 uur later moet ik hem ophalen.
dus iets kalmerends zal vast geen kwaad kunnen ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door