Moderator: Lizzy
sharpie schreef: jippieee![]()
![]()
![]()
Ordell schreef: Aan mijn hond wordt nooit of te nimmer gesleuteld als ik er zelf niet bij mag zijn. Mag ik er niet bij zijn hebben ze pech en ga ik gewoon naar een ander. Nou heb ik normaal gesproken weinig moeite gehad met mijn honden bij de DA maar mijn huidige hond is extreem moeilijk wat dat betreft. In dit geval zijn ze meestal blij als ik er wel bij ben...hmm, naar een ander gaan is in dit geval een beetje moeilijk ordell, alleen utrecht heeft die botscan staan![]()
Peet schreef: Ik was bij die scan van Beau er ook gewoon bij....en daarna dus gewoon naar huis...ik heb daarna ook geen lichtgevend huidje gekregen.....nou, zie mijn antwoord hieronder.....denk ik....
Peet
Peet schreef: bizar hoor.....nee, ik zit totaal niet bij chirurgie
Bij wie ben je in Utrecht? Ik zat bij chirurgie, Prof van Sluis.....
Tja, misschien hebben ze inmiddels de regeltjes verscherpt....die ambtenaren moeten ook wat te doen hebben.....![]()
![]()
Peet schreef: ...ppfffff....shit voor je.......maar waarschijnlijk krijgt Qyan zowiezo al een roesje, zodat íe rustig blijft tijdens de scan......zal voor je duimen hoor!!!!jaja, hij krijgt een lichte roes, maar dat is om 09.00 's ochtends. en minimaal 24 uur later moet ik hem ophalen.
Peet