Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sofie
Ik zou ook gewoon grote botten geven...dan is hij verplicht van de knagen...en je zal zien...hij zal dat ook doen!
Zelfs mijn Lady bijt 1-2 op een kippennek en dan is het weg... ::)
Door Chris113
De kipkarkassen gaan prima. Vanochtend ook eens een visje geprobeerd. Gaat er in als koek, eh... vis.

Heb alleen het idee dat ik Gijs wat te weinig geef. Of duikt hij bij Hendrik in de bak omdat ie het zo lekker vindt allemaal?
Door Sofie
Als je vind dat die te mager is kan je wat bijvoeren...maar anders niet...Lady zou hier ook blijven voorteten... ::)
Door Chris113
Tja, wat is te mager voor een labrador? Ik ben altijd bang geweest dat hij te dik zou worden en dat ie zo'n papperige labrador zou worden. Ik kijk het nog even aan en anders krijgt ie wat meer...
Door aaltje
ik merk aan mijn hond, kruising lab, dat kipkarkassen, vleugels en nekjes schijnbaar licht verteerbaar zijn. Ze heeft na zo'n maaltijd vaak best nog trek. Of in ieder geval heel snel erna.
Geef ik nu dezelfde hoeveelheid aan lams- of geitenrib dan slaapt ze langer na de maaltijd en is ook minder hongerig.
Door Mevroi Kruim
Lams- en geitenribben zijn ook wel wat meer werk dan kipkarkassen en vleugels, dus daar worden ze moeier van ;D
Ik heb ooit voor Kátur de lap pens aan een boom gespijkerd, die is nl ook te lui om te kauwen. Was wel een aardig effect, hapslikkerdeslikslik .... hee .... *boinkneustegenboom* kots ... pieker ... knaagtreksleur. Nu doet hij het netjes en hoef ik de boom niet meer te pesten. Ze hebben ook moeten leren om er rustig bij te gaan liggen en de handjes te gebruiken, in het begin hadden ze dat niet door en dan is het knagen veel lastiger.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door