ik heb gelijk ook de 20 blikjes i/d terug gegeven en heb nog nu maar 4 blikjes thuis staan.
En hoop dat die met 'n paar dagen zijn weggewerkt samen gemengd met de home cooked voer en dan daarna dus alleen nog maar zelf gekookt eten voor mevrouw..
Ik ben de hele ochtend bezig geweest met me nieuwe home cooked doggy dinner business... 8)
eerst rijst koken,met beetje gort erbij, in me nieuwe electr.rijstestoomerpan,

ik heb wortels, broccoli, selderie en beetje kool en knoflook gekookt en fijn gehakt, ik heb 2 kippen gekookt en al 't vlees van de bot gehaald, ik heb 'n lams hart gekookt en samen met de gekookte kip vlees door me gehaktmolen gedraaid, ik heb alles wat ik gekookt had in 'n grote bak door elkaar zitten kneejen,beetje kelp en beetje alfalfa poeder erbij en beetje gemalen eierenschaal er door heen, en heb nou voor de hele week 2 maaltijden per dag ,kant en klaar in zakjes zitten.
Rauw is wel veel makkelijker hoor!!!

Maar ik denk dat dit in ieder geval beter is dan Hills.
Ik heb nog geen andere brok gevonden, is allemaal te hoog vet of te veel eiwit, en wat ik wilde hebben hadden ze toevallig niet, maar ik heb wel 'n heel stelletje verschillende merken proefpakketjes gekregen, geen van alle met mais erin, en aan de lage kant met vet, dus ik maakt die eerst wel op.
Had vanmiddag al wat brokkies aan Cis gegeven en ze vreet alles op, en hoeft niks uit te spugen, dus ik heb goeie hoop!!