Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Schudden doet hij niet Dory.Sorry Tien, Ik had Peet d'r bericht nog in me hoofd denk ik..
Het is al wat minder rood gelukkig ik kijk het dus nog even aan.
Tja...lastig...als hij niet met zijn kop loopt te schudden of probeert te wrijvenHoop dat 't vandaag beter gaat?
Lil schreef: Niet te lang kijken. Als je echt een rode dikke plek hebt en de rest van het oor normaal is, kan het namelijk een bloedoor zijn, dat moet geopereerd worden.nee hoor helemaal niet nodig,Lana heeft er van de zomer vier gehad
conleeuw schreef: ben wel benieuwd hoe het nu is met Tinus en zijn oor??Hij heeft gelukkig weer een mooi roze oor
bernergek schreef: Fijn dat kleine Tinus zijn oortje weer mooi roze is.kleine Tinussie zijn oortje![]()
margreet schreef: nee hoor helemaal niet nodig,Lana heeft er van de zomer vier gehadMaar bij een bloedoor laat het kraakbeen toch los? Heb bij mijn kat te lang gewacht. Zijn oortje was al helemaal aan het vergroeien en was anders ook zeker "dichtgegroeid". Dus opereren hoeft niet altijd, het kan ook vanzelf overgaan?![]()
Lil schreef: Maar bij een bloedoor laat het kraakbeen toch los? Heb bij mijn kat te lang gewacht. Zijn oortje was al helemaal aan het vergroeien en was anders ook zeker "dichtgegroeid". Dus opereren hoeft niet altijd, het kan ook vanzelf overgaan?Misschien dat het per geval verschillend is. Ik heb alleen ervaring met bloedoren van honden. (de oorschelpen/flappen