Moderators: koekje, pearlsofpassion
jeanne schreef: hij eet het dus echt niet meer, die carnibest smorgenspens
het blijft gewoon de hele dag staan.
Savonds trekt hij wel de zak met barf van het aanrecht, wat daar ligt te ontdooien. Gister heeft ie dus pens gegeten, en eergister een stukje kippennek.
Ik vind gewoon dat hij erg weinig eet?
Of is ie gewoon een beetje uitgegroeid nu, met zijn 9 maanden?
Hij is niet mager, ziet er eigenlijk heel goed uit.
Ik heb ook niet het idee dat hij afvalt.
Of zit ik me weer te veel zorgen te maken?????????
conleeuw schreef: pensja, eerst at hij een behoorlijke portie carnibest smorgens, en savond een portie barf. ik zou echt niet weten hoeveel in grammen, ik schat zo'n 200 gram per dag?wow, zou de mijne never nooit eten, mischien wil hij gewoon mee barfen?? maar een kippennekkje voor een dag, ik vindt het weinig voor een kat.... hoeveel at hij normaal van carnibest? en als je hem gewoon vlees aanbied? wil hij dat wel eten?
jeanne schreef: ik denk dat er hier niets anders opzit dan volledig te gaan barfen voor meneer Sjonnie.Heb je geen ouderwets koffiebonenmalertje?
Dan moet ik dus wel eierschalen gaan malen.
Waar haal ik zo'n vijzel???
ALs hij nu met het barfmenu van de honden meebarft, is dat voldoende? (menu staat bij de "menu's" )
Dan krijgt hij het barfmenu van de honden dus twee maal, savonds en de ochtend erop hetzelfde menu dus.
tieneke schreef: Heb je geen ouderwets koffiebonenmalertje?nee, heb ik dus niet
Gaat perfect!
Ik zou me niet te druk maken om het menu eerlijk gezegd,hij zal stukken beter eten dan dat ie nu doet![]()
jeanne schreef: ik denk dat er hier niets anders opzit dan volledig te gaan barfen voor meneer Sjonnie.ik denk......dat het met 'sjors' van hetzelfde is.
Dan moet ik dus wel eierschalen gaan malen.
Waar haal ik zo'n vijzel???
ALs hij nu met het barfmenu van de honden meebarft, is dat voldoende? (menu staat bij de "menu's" )
Dan krijgt hij het barfmenu van de honden dus twee maal, savonds en de ochtend erop hetzelfde menu dus.
roefus schreef: ik denk......dat het met 'sjors' van hetzelfde is.ikb en anti-keukenmachine, hahaha ik vind het altijd zo'n lompe-sta-in-de-weg-dingen
en die 'ouderwetse' vijzel, haalde ik pakweg een paar jaar terug nog bij Ikea.
maar goed........ik heb nu eierschalen in de oven......(drogen op 50 graden hete-lucht'.
ik weet niet of de 'portie' groot genoeg is......ik had wat verzameld...
ga het dadelijk, via de vijzel, maar in de keukenmachine gooien.
heb ook niet zo'n 'koffiemolen'.
heeeeeeelllll misschien.....op zolder.......
daar vond ik ook die 'vleesmolen'.
en er moet nog zo'n Douwe Egberts ding (uit de pré-hisorie) zijn![]()
![]()
maar heb even geen zin in 'zoeken'.
de keukenmachine, de blender, de staafmixer, de vijzel.......krijgen even voorang.
jeanne schreef: ikb en anti-keukenmachine, hahaha ik vind het altijd zo'n lompe-sta-in-de-weg-dingenik zal je mórgen berichten of het met een vijzel gaat......
koffiemolentje hebben we niet, drinken senseo
gaat het dan niet zo makkelijk met een vijzel?
en is er geen natuurlijke calcium wat ik bij een drogist kan kopen? (zal wel niet)