SUPER !!!
Gelukkig is de koorts weg !!!
Moderator: Lizzy
Jo schreef: Het verhaal krijgt geloof ik een deel twee..Sh*ttttt.
Toby is sinds vanmiddag ook aan het kuchen![]()
Nou had ik al een weekje vrijgenomen...en ik geloof nu dat ik weet waarvoor !![]()
Truus schreef: Gelukkig gaat het met Kaya al weer wat beter, geef een lekkere knuffel JoHoeft niet hoor Truus.
Ik hoop dat het meevalt met de andere witjes. Het is net als bij kleine kinderen...als de een wat krijgt, krijgen ze het allemaal helaas. Gelukkig kan je het nu goed in de gaten houden.
Meid wat een schrik voor jullie![]()
Karin & Pyrs schreef: kennelhoest is natuurlijk hartstikke besmettelijk, dus de wittertjes kunnen het allebei best wel krijgen.Het gaat de goede kant op hier. Kaya heeft net alweer lopen donderjagen met Toby.
Ook met buur-honden zou ik ff oppassen, dat die niet aangestoken worden .......
Jo schreef: Het gaat de goede kant op hier. Kaya heeft net alweer lopen donderjagen met Toby.harstikke goed!!!!!
Het kuchen word steeds minder bij Kaya en ze kokhalst sowieso al niet meer..er komt ook geen witte slijm meer naar buiten. Toby hebben we verder niet meer horen kuchen, ik denk dat het bij haar verder allemaal wel mee gaat vallen.
We waarschuwen sowieso iedereen die we buiten tegenkomen hoor. Zou ik zelf ook wel zo fijn vinden als een ander dat ook bij ons zou doen.
Zoals het er nu uitziet hebben we het ergste gehad en daar zijn we heel blij mee.