Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jo
Het verhaal krijgt geloof ik een deel twee..
Toby is sinds vanmiddag ook aan het kuchen :-\ :-\
Nou had ik al een weekje vrijgenomen...en ik geloof nu dat ik weet waarvoor ! :-\
Door Ine
Jo schreef: Het verhaal krijgt geloof ik een deel twee..
Toby is sinds vanmiddag ook aan het kuchen :-\ :-\
Nou had ik al een weekje vrijgenomen...en ik geloof nu dat ik weet waarvoor ! :-\
Sh*ttttt.
Laten we hopen, dat daar alleen een hoestdrankje voor nodig is!!
Sterkte voor Tootje!! :-*
Door Jo
'kBen later in de middag ook zachtjesaan begonnen met de extra zorg rondom Toby. We merken verder gelukkig niets aan haar ( 'tis nog steeds een klein doerakkie ;D) maar alles wat je nu al kan doen scheelt straks weer.
We balen er wel een beetje van hoor.. We hadden voor vandaag ook een lekker wandeling in de Bernisse op de agenda staan, maar als je ziet hoe Kaya nu al reageerd op een kortere wandeling hier, dan weet je dat je dat gewoon niet moet doen.
Nou ja..dan stellen we de wandelingen maar uit voor als ze weer beter zijn..
Wat in het vat zit verzuurt echt niet hoor ;)
Door K@rin
kennelhoest is natuurlijk hartstikke besmettelijk, dus de wittertjes kunnen het allebei best wel krijgen. :(
Ook met buur-honden zou ik ff oppassen, dat die niet aangestoken worden .......
Door Truus
Gelukkig gaat het met Kaya al weer wat beter, geef een lekkere knuffel Jo :-*
Ik hoop dat het meevalt met de andere witjes. Het is net als bij kleine kinderen...als de een wat krijgt, krijgen ze het allemaal helaas. Gelukkig kan je het nu goed in de gaten houden.
Meid wat een schrik voor jullie :-*
Door Ine
Truus schreef: Gelukkig gaat het met Kaya al weer wat beter, geef een lekkere knuffel Jo :-*
Ik hoop dat het meevalt met de andere witjes. Het is net als bij kleine kinderen...als de een wat krijgt, krijgen ze het allemaal helaas. Gelukkig kan je het nu goed in de gaten houden.
Meid wat een schrik voor jullie :-*
Hoeft niet hoor Truus.
Ons Truusje ;), nu Isa, had kennelhoest. Toch ben ik samen met haar en Kaat gaan wandelen. De andere hond des huizes heeft het niet gekregen en Kaat ook niet. Kaat heft het ook niet ongemerkt doorgegeven aan al haar maatjes hier!
Het is net als met de griep bij mensen, gewoon een soort Russisch Roulette! ;)
Door Jo
Karin & Pyrs schreef: kennelhoest is natuurlijk hartstikke besmettelijk, dus de wittertjes kunnen het allebei best wel krijgen. :(
Ook met buur-honden zou ik ff oppassen, dat die niet aangestoken worden .......
Het gaat de goede kant op hier. Kaya heeft net alweer lopen donderjagen met Toby.
Het kuchen word steeds minder bij Kaya en ze kokhalst sowieso al niet meer..er komt ook geen witte slijm meer naar buiten. Toby hebben we verder niet meer horen kuchen, ik denk dat het bij haar verder allemaal wel mee gaat vallen.

We waarschuwen sowieso iedereen die we buiten tegenkomen hoor. Zou ik zelf ook wel zo fijn vinden als een ander dat ook bij ons zou doen.

Zoals het er nu uitziet hebben we het ergste gehad en daar zijn we heel blij mee.
Door gonny
Jo schreef: Het gaat de goede kant op hier. Kaya heeft net alweer lopen donderjagen met Toby.
Het kuchen word steeds minder bij Kaya en ze kokhalst sowieso al niet meer..er komt ook geen witte slijm meer naar buiten. Toby hebben we verder niet meer horen kuchen, ik denk dat het bij haar verder allemaal wel mee gaat vallen.

We waarschuwen sowieso iedereen die we buiten tegenkomen hoor. Zou ik zelf ook wel zo fijn vinden als een ander dat ook bij ons zou doen.

Zoals het er nu uitziet hebben we het ergste gehad en daar zijn we heel blij mee.

harstikke goed!!!!! :D :D
Door Jo
Nou ik ben wel heel blij dat ze voor de rest goed gezond zijn hoor..
We hadden hier net nog wel even een grappig moment. Bij Kaya begint het nu een beetje los te komen..zo lijkt het.
Nu komt er net een kind voorbij met zo'n oranje vlaggetje op z'n fiets. Kaya wilde gelijk al gaan blaffen maar er zat wat slijm in de weg..blijft ze halverwege haar blaf steken, schraapt haar keeltje en maakt de blaf af. 't Was geen gehoor ! ;D
Wij lagen hier echt even in een scheur en helemaal toen Kaya ons heel verbaasd aan zat te kijken ;D ;D
Het is toch zo'n lekker wijffie joh !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door