Moderator: Lizzy
Kruimel schreef: NEEEdan denk ik dat ik een watje word![]()
![]()
Da's flauw en voor watjes
![]()
![]()
![]()
Bullekes schreef: dan denk ik dat ik een watje worddenk dat ikzelf op zijn tijd óók zo'n watje ben![]()
herder_lover schreef: ik heb hier na ee nfikse stroomstoring de biefstukken gebruikt. Die heb ik in repen gesneden en in de (gas)oven op laagste stand op een vel vetvrij papier gelegd. Uurtje ofzo erin, ze waren hard geworden en Dara sprong bijna de oven indan hoop ik maar voor je dat er niet heel veel méér in je vriezer zat.Dus ik DENK dat ze het wel lekker vind... en gewoon vrij lang houdbaar hoor. Dus er was er 1 blij met een ontdooide vriezer
![]()
sabine schreef: ik ga het van het weekend ook maar eens proberen. Ze krijgen nu meestal een stukje kaas als beloning, maar het is makkelijker als je het zo in je zak kunt stoppen.denk het wel, dat je zelf een beetje moet kijken.....
Ik heb ook geen droogmachine en alleen zo'n combimagnetron, moet lukken.
Als ik het goed begrijp is er niet echt een vast tijd voor, maar moet ik zelf even kijken of het hard en droog is?
Bullekes schreef: maar effe over die snoepjes dat zijn toch ook: Gedroogde longen, oren van een koe, pensstaafjes etc etc????nee, als je volledig barft, maak je ze zelf
roefus schreef: En Bullekes.......jou zie ik er best voor aan.....dat je binnen een paar weken een heel snoep-assortiment bij elkaar hebt voor die twee schatten van je.....Nee hoor. Want als ik gedroogde dingen haal. Haal ik die in duitsland in vierssen... Die heeft vlees maar ook veel gedroogde dingen.... Waaronder bijvoorbeeld die dingen die ik op noemde.. Ik zelf heb pensstaafje 1 kilo voor 8 euro valt toch wel mee....
Je vindt elke dag weer iets nieuws uit, dus over een paar weken word ik waarschijnlijk gestoord van wat je allemaal hebt en doet.........![]()
![]()
herder_lover schreef: nee, als je volledig barft, maak je ze zelfIk barf niet volledig toch zit ook op kvvEn dat is simpel hoor, gewoon in de oven of magnetron en aanzetten.... op gevoel er weer uit halen
![]()