Hitam schreef: Eigenlijk, als ze denken dat het neurologisch kan zijn; ik zou als de wiedeweerga naar Dorit gaan. Die kan een uitgebreid neurologisch onderzoek doen, daar heb je waarschijnlijk meer aan.hoi tannetje,
de internist dacht meer als een half jaar geleden dat het neurologisch was, maar kon niet vertellen waarom zij dat dacht.
althans, daar was ze bang voor, omdat hij toen echt finaal door zijn achterhand heen zakte en bijna niet meer kon lopen. moesten met uitlaten zijn achterhand optillen.
maar zo is het gelukkig al lang niet meer.
de orthopeed heeft het nog niet over neurologisch of wat dan ook gehad.
dacht er nu opeens weer aan, omdat het dezelfde onderzoeken betreft.
dus alles komt weer zo'n beetje boven zegmaar.
die botscan is o.a om te kijken of het geen ontstekingen zijn, of dat er toch botsplinters zitten, scheurtjes.
omdat ze op de eerder gemaakte foto's wel die botsplinter hadden zien zitten, oftewel de LPC.
maar op de foto is het gewoon foetsie.
als het met die scan alsnog gevonden wordt, wordt hij er ook aan geopereerd
ik vindt die botscan zelf eigenlijk wel een prettig idee, ookal zou hier ook geen uitslag uitkomen, althans, ik bedoel ookal zou er uitkomen dat ze ook hierop niets kunnen vinden.
dan weet je wel hoe het met al die zaken staat en dat dat het allemaal niet is.
een duur grapje voor geruststelling, maar goed

dan kan ik dat hoofdstuk afsluiten en kan qyan verder zo goed als het lukt.
naar dorit ga ik toch wel, want ik zou echt niet weten waar ik in hemelsnaam zou moeten beginnen met het opbouwen van spieren en conditie.
verder heeft qyan een te lange rug, wat zijn houding niet ten goede komt.
maar eerst ff die scan.