[quote="Helen"]
[quote="roger"]
<<Zelf wil ik absoluut niet boven de 20 % bot uitkomen, liever er een stuk onder en ik kom ook niet boven de 15 heel soms 20 % orgaan. Maar das persoonlijk.<<
Helen, maar als je zoals nu die vaste gegevens kent, dan kan je daar alle kanten mee uit als je een paar keer per week zelf wil samenstellen
Bouw een paar keer per week grote lappen spiervlees in van rund, lam, kip of paard en dan kom precies in de richting die je zelf wil bepalen, zonder dat je alle deuren van de slachthuizen of groothandels moet platlopen om je voorraad in te slaan.
Spiervlees vind je namelijk bij elke slager.
Daar had je vroeger het raden naar en nu niet meer dus.
Als ik diepvriesvleespaketten zou voeren zou ik dit gegevenvan Bibi weten te aprecieren.
gr.
Roger.
[/quote]
Klopt, ik denk dat deze gegevens voor mensen die kvv geven en ook zelf wat brouwen zeer goede uitgangspunten zijn. Zelf ben ik een meer dan tevreden barfer en ben ook absoluut niet van plan om daar verandering in te brengen. Maar als ik bibi zou voeren zou ik inderdaad spiervlees toevoegen om de verhoudingen naar mijn eigen inzichten aan te passen. En het spreekt zeer voor bibi dat zij de enige versvleesvoeding zijn die bij mijn weten hun percentages vrijgeven. Voor mij zou dat betekenen dat ze met kop en schouders boven de kvv's uitsteken met anonieme percentages.
groetjes Helen
[/quote]
Inderdaad Helen, ieder zijn eigen inzichten, als de hond(en) het goed doen is iedereen tevreden.