Lizzy schreef:
Heb je enig idee wat de oorzaak is van haar niet spectaculaire weerstand?
Ik hoop ook dat ze snel weer beter is!!!
Wisten we het maar.....Het enige wat we ook konden bedenken is, is dat ze twee weken geleden tegen rabies geent is.
Na haar 9 weken enting kreeg ze op 11 weken een giga-oorontsteking. Een paar weken daarna is ze geent tegen Weil en vlak daarna hebben haar oren weer een poosje vervelend gedaan. Op 6 maanden is ze geent tegen rabies en twee weken daarna heeft ze een oogontsteking gehad...En nu dus een gigabuikgriep twee weken na de rabies enting.....
Kuma heeft gewoon veel meegemaakt haar eerste levensjaar waaronder na de operatie 3 antibiotica kuren tegelijkertijd die alles was kiekeboe zei in haar lijfje doodgemaakt hebben. Ze is ook nog steeds in de hoogte duidelijk niet volgroeit en voor haar leeftijd een slappe hond.
Toen ik mijn moeder dit vertelde zei zij dat het met kinderen net zo is. De een pikt alles op wat rondwaait en de ander fietst overal zo doorheen.
Het is gewoon te hopen dat als ze lichamelijk volwassen is, haar lijfje ook van alle tegensalgen op zal knappen en haar weerstand zal verbeteren...