Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
Lizzy schreef: Ik zou tot morgen ochtend wachten. Ik geef spugende honden geen eten (tenzij ze het uit kotsen om het vervolgens weer op te eten).
Dacht ik ook. Ze heeft gewoon echt een buikgriepje.
Door Lizzy
Helen schreef: Nou, ik vond bijv Frank Boeijen in het echie een geweldige stem hebben en verscheidene andere zangers ook. Maar Seal heeft een beetje een schorre stem en de manier waarop hij zong raakte me niet. Er zat niet echt emotie in vond ik. Dit itt tot de meeste andere zangers van die avond.
Frank is geweldig he... zucht. Jammer van Seal. Ik ben een grote fan van zijn CD's, maar als hij het live niet waar kan maken..... Of hij had zijn avond misschien niet, kan ook.
Door Helen
Lizzy schreef: Frank is geweldig he... zucht. Jammer van Seal. Ik ben een grote fan van zijn CD's, maar als hij het live niet waar kan maken..... Of hij had zijn avond misschien niet, kan ook.
Ja Frank, is echt kippenvelwerk. Heerlijk. Seal vind ik ook geweldig en ik keek er heel erg naar uit. Misschien viel het daarom tegen??
Door Lizzy
Helen schreef: Ja Frank, is echt kippenvelwerk. Heerlijk. Seal vind ik ook geweldig en ik keek er heel erg naar uit. Misschien viel het daarom tegen??
Tja, er zijn wel artiesten die live gewoon niet goed zijn..... Dus het kan zijn dat Seal er daar 1 van is. Ik heb een keer een live concert op TV van hem gezien en toen vond ik dat hij wat uitstraling mistte, maar zijn stem vond ik wel erg mooi. Het totaalplaatje zorgde er (eerlijk gezegd) wel voor dat ik wel zijn CD's heb maar niet gauw naar een concert zou gaan. En Frank vind ik live beter als op CD..... Maar goed, die man is niet alleen zanger, maar ook kunstenaar. De teksten alleen al. Inderdaad; kippenvel!

(hoezo off topic? ;D)
Door Angelique
Lizzy schreef: Tja, er zijn wel artiesten die live gewoon niet goed zijn..... Dus het kan zijn dat Seal er daar 1 van is. Ik heb een keer een live concert op TV van hem gezien en toen vond ik dat hij wat uitstraling mistte, maar zijn stem vond ik wel erg mooi. Het totaalplaatje zorgde er (eerlijk gezegd) wel voor dat ik wel zijn CD's heb maar niet gauw naar een concert zou gaan. En Frank vind ik live beter als op CD..... Maar goed, die man is niet alleen zanger, maar ook kunstenaar. De teksten alleen al. Inderdaad; kippenvel!

(hoezo off topic? ;D)
Nou ja, er kwam nog een ontopic kippevel in voor dus ach ja tja ach ::) ;D
Door Lizzy
Angelique schreef: Nou ja, er kwam nog een ontopic kippevel in voor dus ach ja tja ach ::) ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Helen
Nou weer ff on topic zonder kippevel!! ;D Kuma heeft vanacht om 0400 (ik was naar een 90s party, was suuuper gaaf. Echte ouderwetse muziek!!) 100g carni binnengehouden. Vanochtend was ze helemaal druk, dus ze voelt zich duidelijk een stuk beter!! Ik zal haar vandaag heel vaak een klein hapje geven, kijken hoe dat gaat en als ze vanmiddag nog steeds zo fit is, doen we ook ff een klein rondje park weer!!
Door ~anna~
Bij braken of diaree doe ik over het eten een scheutje slappe kamille thee en dan gaat het meestal zo weer over.
Door Helen
Lizzy schreef: En, hoe is het nu met Kuma?
Niet goed. We moeten morgen ff naar de DA. Het leek vanochtend te verbeteren, maar dat zette niet door gedurende de dag. Donderdag en vrijdag wilde ze amper wat eten en wat ze heeft gegeten heeft ze uitgekotst. Zaterdag en vandag heeft ze meerder keren per dag een beetje carnibest gegeten. Vanaf donderdag middag tot gisteravond heeft ze niet gepoept en vanochtend begon het met dikke diarree. Mooi dachten wij. Maar deze avond had ze weer een keer of 3 spuitpoep. Ze is sinds donderdag meer dan 3 kg afgevallen en echt mager. Ze is wel allert en speelt ook af en toe met Balou en wil ook buiten wat doen (anders begint ze te slopen), maar ze slaapt verder de rest van de dag en is niet echt de vrolijke Kuma die we kennen.
Die diarree moet echt gestopt worden, want ze teert echt weg.
Laatst gewijzigd door Helen op ma 21 nov 2005, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
Net nog ff gewogen. Gisterochtend na twee dagen niet eten woog ze 24 kg (was 27kg) en daarnet gelukkig weer ongeveer 25kg. Dus na twee dagen eten ondanks de spuitpoep is ze toch weer aangekomen.
Door Nelly
Tjee Helen, da's niet fijn he. Zou morgen maar gauw naar de DA gaan als ik jou was. Erg he, als een dier ziek is en je weet niet hoe of wat. Geef je Kuma trouwens ook gekookte rijst en het water daarvan? Dat wil ook weleens helpen. Hoewel ik het gevoel heb dat er hier meer aan de hand is dan een gewoon smet-diareetje. Sorry, wil je niet bang maken. Ga duimen voor Kumaatje :-* dat ze gauw weer beter is.
Door Femke
Helen schreef: We gaan om 10:30 naar Tannetje toe.
ik zal voor je duimen.......
Door Helen
Nou we zijn weer terug. Ze heeft idd gewoon een buikgriepje. Maar Kuma's weerstand is gewoon niet spectaculair en bij haar lijkt alles dus net ff iets erger en duurt alles net ff wat langer. Ze heeft nu dus weerstandondersteunende middelen gekregen en het is nu te hopen dat ze snel weer opknapt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door