Lizzy schreef: Ik zou tot morgen ochtend wachten. Ik geef spugende honden geen eten (tenzij ze het uit kotsen om het vervolgens weer op te eten).Dacht ik ook. Ze heeft gewoon echt een buikgriepje.
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ik zou tot morgen ochtend wachten. Ik geef spugende honden geen eten (tenzij ze het uit kotsen om het vervolgens weer op te eten).Dacht ik ook. Ze heeft gewoon echt een buikgriepje.
Helen schreef: Nou, ik vond bijv Frank Boeijen in het echie een geweldige stem hebben en verscheidene andere zangers ook. Maar Seal heeft een beetje een schorre stem en de manier waarop hij zong raakte me niet. Er zat niet echt emotie in vond ik. Dit itt tot de meeste andere zangers van die avond.Frank is geweldig he... zucht. Jammer van Seal. Ik ben een grote fan van zijn CD's, maar als hij het live niet waar kan maken..... Of hij had zijn avond misschien niet, kan ook.
Lizzy schreef: Frank is geweldig he... zucht. Jammer van Seal. Ik ben een grote fan van zijn CD's, maar als hij het live niet waar kan maken..... Of hij had zijn avond misschien niet, kan ook.Ja Frank, is echt kippenvelwerk. Heerlijk. Seal vind ik ook geweldig en ik keek er heel erg naar uit. Misschien viel het daarom tegen??
Helen schreef: Ja Frank, is echt kippenvelwerk. Heerlijk. Seal vind ik ook geweldig en ik keek er heel erg naar uit. Misschien viel het daarom tegen??Tja, er zijn wel artiesten die live gewoon niet goed zijn..... Dus het kan zijn dat Seal er daar 1 van is. Ik heb een keer een live concert op TV van hem gezien en toen vond ik dat hij wat uitstraling mistte, maar zijn stem vond ik wel erg mooi. Het totaalplaatje zorgde er (eerlijk gezegd) wel voor dat ik wel zijn CD's heb maar niet gauw naar een concert zou gaan. En Frank vind ik live beter als op CD..... Maar goed, die man is niet alleen zanger, maar ook kunstenaar. De teksten alleen al. Inderdaad; kippenvel!
Lizzy schreef: Tja, er zijn wel artiesten die live gewoon niet goed zijn..... Dus het kan zijn dat Seal er daar 1 van is. Ik heb een keer een live concert op TV van hem gezien en toen vond ik dat hij wat uitstraling mistte, maar zijn stem vond ik wel erg mooi. Het totaalplaatje zorgde er (eerlijk gezegd) wel voor dat ik wel zijn CD's heb maar niet gauw naar een concert zou gaan. En Frank vind ik live beter als op CD..... Maar goed, die man is niet alleen zanger, maar ook kunstenaar. De teksten alleen al. Inderdaad; kippenvel!Nou ja, er kwam nog een ontopic kippevel in voor dus ach ja tja ach
(hoezo off topic?)
Angelique schreef: Nou ja, er kwam nog een ontopic kippevel in voor dus ach ja tja ach![]()
![]()
Lizzy schreef: En, hoe is het nu met Kuma?Niet goed. We moeten morgen ff naar de DA. Het leek vanochtend te verbeteren, maar dat zette niet door gedurende de dag. Donderdag en vrijdag wilde ze amper wat eten en wat ze heeft gegeten heeft ze uitgekotst. Zaterdag en vandag heeft ze meerder keren per dag een beetje carnibest gegeten. Vanaf donderdag middag tot gisteravond heeft ze niet gepoept en vanochtend begon het met dikke diarree. Mooi dachten wij. Maar deze avond had ze weer een keer of 3 spuitpoep. Ze is sinds donderdag meer dan 3 kg afgevallen en echt mager. Ze is wel allert en speelt ook af en toe met Balou en wil ook buiten wat doen (anders begint ze te slopen), maar ze slaapt verder de rest van de dag en is niet echt de vrolijke Kuma die we kennen.
Helen schreef: We gaan om 10:30 naar Tannetje toe.ik zal voor je duimen.......