Ik hoop het, het klinkt allemaal wel een beetje zweverig, maar wie weet kan hij wel zijn vinger op de zere plek leggen.
Maandag 11:00 zijn wij van de partij.
Moderator: Lizzy
Truus schreef: Ik merk aan een van mijn hondjes dat het heel erg afhangt van de stemming die je zelf hebt die dag.Wij dachten ook altijd dat onze lieve en rustige Groninger paard Flair zo'n watje was en dit bij zijn karakter hoorde,na een zeer uitgebreid bloedonderzoek(jarenlange klachten) blijkt dat hij een ernstige stofwisselingsziekte heeft
Ben ik stil, dan is ze ook stil...ben ik vrolijk dan is ze ook vrolijk en ben ik gek bezig met een balletje, dan wordt ze helemaal maf.
Ik zeg niet dat dit bij jou het geval zal zijn hoor Wim maar dit kwam bij mij op![]()
tieneke schreef: Wij dachten ook altijd dat onze lieve en rustige Groninger paard Flair zo'n watje was en dit bij zijn karakter hoorde,na een zeer uitgebreid bloedonderzoek(jarenlange klachten) blijkt dat hij een ernstige stofwisselingsziekte heeftHe jakkes, wat akelig! Gelukkig dat je er nu achter bent. Wat heeft 'ie eigenlijk?al meer dan 5 jaar volgens de klachten
![]()
Nu ik hem sinds afgelopen week thuis hebt ben ik als een razende begonnen om hem de juiste medicijnen toe te dienen.
Hopelijk knapt hij nu eindelijk eens op van zijn jarenlange klachten
Kruimel schreef: He jakkes, wat akelig! Gelukkig dat je er nu achter bent. Wat heeft 'ie eigenlijk?Zwaar staart en manenexceem en organen wat allemaal niet lekker zit.