Queenie is thuis!

Vanochtend toen we haar op gingen halen is ze nog een keer gespoeld omdat het effect zo erg groot was.
Haar waarden zijn goed gedaald:
Urea was 46.4 is nu 17.5
Crea was 826 is nu 395
Nog steeds te hoog, maar wel heel veel lager.
Phosfor testen ze daar niet, dat zou opgestuurd moeten worden(vond ik raar maar ja)
Volgens de da zijn de perspectieven voor Queenie goed, maar ik moet dat eerst nog zien. Voor hetzelfde geld holt ze van de week weer achteruit...
Het mooie is trouwens dat ze zich uitzonderlijk goed gedragen heeft. Ze was wel erg bang, maar ze heeft niemand aangevallen ofzo. Ook heeft nu geen terugval in haar gedrag. Integendeel, ze lijkt zelfs erg blij dat ze weer thuis is
Ze heeft nierdieet mee(blik). Volgens de da het beste wat je kunt geven

Mijn ouders weten nu eigenlijk niet zo goed was ze haar moeten geven en ik ook eigenlijk niet. Ik bedoel ze kreeg voornamelijk Carnibest, maar het is duidelijk dat ze een aangepast dieet nodig heeft. Ga dr maar aan staan als je nooit zelf samenstelt en dan nu ineens zelf moet samenstellen voor een nierpatient. Ik heb mijn ouders aangeraden om contact op te nemen met een da die vers ondersteund voor adviezen voor het dieet. hihihi, ik wist er niet een te noemen ??? Weten jullie er 1, maakt niet zo heel veel uit waar, want het zou een telefonisch consult kunnen zijn aangezien de diagnose heel duidelijk is