De eerste is mijn reu met een logeetje.
De tweede zijn mijn eigen beide honden.

Moderator: eelke
Hartstikke leuke foto's!!!!!!!!!!!!!!!! Die loge lijkt me een ver neefje van Frankie en Jaymz (gezien zijn gestroomde velletje), of is het soms toevallig een Hollander? Ik kan echt uren kijken naar spelende honden. Heb jij een reu en een teef? Als dat zo is, merk je dat dan bij het spelen? En merk je ook dat ze een voorkeur hebben voor honden van hetzelfde ras? Die van mij wel (vooral Frank).Het is een half pitbull/half amerikaanse stafford teef, ze was hier pas10 maanden oud.
Mijn oudste hond, Frankie dus (de korthaar) is erg lomp en houdt van het onstuimige werk. De meeste teven moeten daar echter niets van hebben en ontlopen hem of grauwen hem weg. Hij heeft maar weinig vriendinnetjes die dat gerag ook geinig vinden. De jongste, Jaymz (de langhaar), is veel socialer en brengt teefjes eerst het hoofd op hol met allerlei gekke sprongetjes. Na dat ritueel wordt er echt leuk gespeeld (tot grote woede vaak van Frank, die het niet kan uitstaan dat dat langhaartje meer sex-appeal heeft dan hij). Als ik ooit doorkrijg hoe ik incidenteel foto's bij de berichtjes kan plaatsen, zie je nog wel eens wat plaatjes van stoeiende Hollanders verschijnen. Ik ben nu al heel blij dat er (dankzij Sylvia!!!) uberhaupt foto's bij staan.
Groetjes!