Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door EstherVanPuck
Uuuhh, volgens mij heeft Storm van de week ook een halve bananenschil (die lekker bruin was) naar binnen gewerkt..... Das nu al een paar dagen geleden en hij maakt het goed :-\ :-[

Ik zag er geen kwaad in, het is in stukjes naar binnen gewerkt. Ik wilde het afpakken, maar meneer vloog de dichte bosjes in. Tja, stik er maar in, zei ik nog ::)
Door Lizzy
Ik heb een dessertlepel zout opgelost in lauw water en naar binnen gekiept. Dat is al dik 10 minuten geleden en ze is niet eens meer misselijk.... :(. Overigens was dit niet een stukje bananenschil maar de hele bananenschil. Probeerde nog naar haar toe rennen (schuine graskant) en ben onwijs uitgegleden. Niet over de bananenschil, maar wel over.... nat gras....
Door conleeuw
Lizzy schreef: Nee, ze haat me.
Gelukkig draait dat ook weer bij. Ga jij nu nog zout erin kiepen? in de hoop op een herontmoeting met een bananeschil?
Ben benieuwd
Door Lizzy
Angelique schreef: 30 phenobarbitalletjes :-[
Ai! Ja, dan is spugen wel ff een goed plan.... Ik laat het bij Linga hier overigens bij. Ik heb 2 pogingen gedaan en resultaat is nog steeds nul. Die schil zal er via de andere kant uit moeten komen, hoop ik.
Door Thunder
Lizzy,misschien lukt het niet omdat je het zout in water hebt opgelost? Ik dacht dat je gewoon het zout er ff in moet 'kappen',zonder water,en daarna laten drinken. ;D
Door Ine
Heb het bij Nina meerdere keren gedaan door een eetlepel zout achter in haar strot te doen. Prima kots na ca. 10 minuten.
Een desertlepel opgelost in water is niet echt veel :-\ misschien dat het daarom niet lukt?
Door Lizzy
Dat zou kunnen... Ik heb het bij Whoofer ooit gedaan zonder water, ook resultaat nul. Een dessert lepel leek me wel genoeg, als een Oes op 1 eetlepel kotst? Maar goed, tis nu ruim 1 uur geleden. Heeft het nog zin om alsnog met zout achter in de bek te proberen?
Door conleeuw
Lizzy schreef: Dat zou kunnen... Ik heb het bij Whoofer ooit gedaan zonder water, ook resultaat nul. Een dessert lepel leek me wel genoeg, als een Oes op 1 eetlepel kotst? Maar goed, tis nu ruim 1 uur geleden. Heeft het nog zin om alsnog met zout achter in de bek te proberen?
ik denk dat je ervan uit kan gaan dat haar barb maagje het wel deels gaat verteren.
Niet leuk dit soort dingen.
Sterkte ermee.
Door Angelique
Lizzy schreef: Dat zou kunnen... Ik heb het bij Whoofer ooit gedaan zonder water, ook resultaat nul. Een dessert lepel leek me wel genoeg, als een Oes op 1 eetlepel kotst? Maar goed, tis nu ruim 1 uur geleden. Heeft het nog zin om alsnog met zout achter in de bek te proberen?
::) ::)>>>>Ik heb Oesjie 2 scheppen gegeven :P
Door Lizzy
Angelique schreef: ::) ::)>>>>Ik heb Oesjie 2 scheppen gegeven :P
Owwww, dan is een dessertlepel inderdaad wat weinig.... ::) (het was genoeg om haar heel boos te laten worden ;D).
Door Thunder
Volgens mij haalt het nu niet veel meer uit. Ik zou gewoon afwachten. Wél in de gaten houden!
Door Cherry
Eén flinke soeplepel zout en het hondje de kans geven om het door te slikken en dan rustig afwachten, hier lukt het elke keer, ze mogen nooit drinken voor ze gekotst hebben en ik zeker weet dat hetgeen wat erin zat er wel degelijk uit is
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door