Ik zag er geen kwaad in, het is in stukjes naar binnen gewerkt. Ik wilde het afpakken, maar meneer vloog de dichte bosjes in. Tja, stik er maar in, zei ik nog

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Nee, ze haat me.Gelukkig draait dat ook weer bij. Ga jij nu nog zout erin kiepen? in de hoop op een herontmoeting met een bananeschil?
Lizzy schreef: Wat had Oes naar binnen gewerkt Angelique, dat ze moest kotsen van jou?30 phenobarbitalletjes
Angelique schreef: 30 phenobarbitalletjesAi! Ja, dan is spugen wel ff een goed plan.... Ik laat het bij Linga hier overigens bij. Ik heb 2 pogingen gedaan en resultaat is nog steeds nul. Die schil zal er via de andere kant uit moeten komen, hoop ik.![]()
Lizzy schreef: Dat zou kunnen... Ik heb het bij Whoofer ooit gedaan zonder water, ook resultaat nul. Een dessert lepel leek me wel genoeg, als een Oes op 1 eetlepel kotst? Maar goed, tis nu ruim 1 uur geleden. Heeft het nog zin om alsnog met zout achter in de bek te proberen?ik denk dat je ervan uit kan gaan dat haar barb maagje het wel deels gaat verteren.
Lizzy schreef: Dat zou kunnen... Ik heb het bij Whoofer ooit gedaan zonder water, ook resultaat nul. Een dessert lepel leek me wel genoeg, als een Oes op 1 eetlepel kotst? Maar goed, tis nu ruim 1 uur geleden. Heeft het nog zin om alsnog met zout achter in de bek te proberen?
Angelique schreef:Owwww, dan is een dessertlepel inderdaad wat weinig....![]()
>>>>Ik heb Oesjie 2 scheppen gegeven
![]()
Lizzy schreef: Dat zou kunnen... Ik heb het bij Whoofer ooit gedaan zonder water, ook resultaat nul. Een dessert lepel leek me wel genoeg, als een Oes op 1 eetlepel kotst? Maar goed, tis nu ruim 1 uur geleden. Heeft het nog zin om alsnog met zout achter in de bek te proberen?Volgens mij haalt het nu niet veel meer uit. Ik zou gewoon afwachten. Wél in de gaten houden!