Laura2004 schreef:
Ik zou graag naar een andere DA gaan, maar ik weet geen goede DA in mijn omgeving en straks ga ik naar een andere DA en dan is dat ook niks, dus ik vind het moeilijk, maar als iemand een goede dierenarts weet in de omgeving Rotterdam-Dordrecht dan hoor ik het graag
Je slaat de telefoon gids open en je bel een paar, vraag gewoon of ze mest onderzoek doen en zo ja, wat het kost en wanneer het kan. Je kan ook vragen hoe ze over vers rauw voer denken. Of je vraag of je een gesprek met de dierenarts mag hebben. Ik heb ook dierenartsen geinterviewd. Jij ben klant, dus jij moet beslissen wat voor jou belangrijk is. Als een dierenarts mij als mogelijke nieuw patient niet eens te woord wil staan... nou dan weet ik net nog niet of ik zo'n dierenarts wel wil. Voor jou geld mischien andere dingen die belangrijk zijn. Ik heb gevraagd over bijvoorbeeld euthenasie, kanker behandeling, steralisatie, tja ik heb toch oude beesten en wil wel weten hoe mijn dierenarts er over denk.
Gewoon bellen zou ik zeggen. Als ze telefonisch al niet bereid zijn om jou te woord te staan, dan weet je al hoe laat het is.
Je hoef jou dierenarts niet onmiddelijk te informeren dat jij naar een ander gaat, tot jij zeker ben dat jij dat wel wil.