Hier krijgen ze dus geen pasta meer

Moderator: Lizzy
Sonja schreef: In Kroatië vind ik in de zaken waar diervoeding wordt verkocht altijd enorme zakken pasta, speciaal voor de hond. Wordt in balen van 20 kg verkocht.Heb ik in het buitenland wel vaker gezien, in ieder geval in Frankrijk![]()
conleeuw schreef: ook hier gaat wel eens een korstje brood of een restje pasta of groente of fruit richting de dames.Ze zullen er waarschijnlijk niet ziek van worden maar na onze vorige Leonberger die zo ziek was heb ik koolhydraten voorgoed uit het hondenmenu geschrapt.
ik ben niet voor zo super krampachtig doen, maar goed, als het maar goed gaat met de hondjes, als je hond nu super ziek wordt of last krijg van pasta, tuurlijk zal je het dan wel uit je hoofd laten.![]()
Lupa schreef: in italie verkopen ze 20 kilo zakken gepofterijst voor de hond
Lupa schreef: in italie verkopen ze 20 kilo zakken gepofterijst voor de hondgepofte rijst word hier als cereal voor mensen ontbijt verkocht 8)
202Spots schreef: gepofte rijst word hier als cereal voor mensen ontbijt verkocht 8)Arme hond
Maar weet je zeker dat 't 20 KILO is ?????
Gepoft is heel licht hoor, 20 kilo zal wel 'n vrachtwagen lading vol wezen denk ik ???
Ike schreef: Heb ik in het buitenland wel vaker gezien, in ieder geval in FrankrijkIn België ligt het ook in de supermarkt.![]()
Yari schreef: Ik had dus Peet en Lizzy's tekst letterlijk overgenomen, waarom niet? Beter omschreven en uitgelegd kreeg ik het niet en ik wist ook niet exact meer hoe het ook alweer zat.Beter goed gejat dan verkeerd verzonnen
Doedels schreef: Beter goed gejat dan verkeerd verzonnenDie houden we erin![]()