- wo 14 jan 2004, 04:42
Gelukkig GOED nieuws!!
De hond is vandaag weer terug in ze eigen huis!
Jerry is net effe wezen kijken,de hond loopt,zwaait met ze staart en eet en drinkt goed.
Zal nog wel 'n paar dagen nodig hebben om weer helemaal de ouwe te worden,maar hij is er in ieder geval
goed doorheen gekomen.
Het belangrijkste is nu dat hij eet en drinkt,en dan komt de rest van zelf!
Thanks voor de schietgebedjes,gekruiste vingers,goeie gedachtes en kaarsjes,het heeft geholpen!
Tieneke,ik denk dat dit echt 'n rot buur geweest is hoor,
het is 'n te lang verhaal om hier neer te zetten,maar in 't kort....voor allemaal...
ze had 2 honden die 'n nest kregen,daar hebben ze er 2 puppen van gehouden,zodat alle 4 haar kinderen 'n eigen hond had....
Toen WEER 'n nest met 6 puppen gekregen waar ze geen afstand van konden doen,dus er liepen totaal 10 honden rond.
Er was geklaagd door iemand van de buurt,en alle puppen die toen ong. 4 maanden waren moesten weg
en zijn toen naar het asiel gebracht voor adoptie,dus toen hadden ze de eerste 4 honden nog...
Misschien was dat nog teveel voor deze buur,en besloot er zelf wat aan te doen???? Ik weet niet hoor...
maar eerlijk gezegd vind ik het van dit vrouwtje erg onverantwoordelijk is om zoveel honden te hebben,terwijl ze het zich NIET kan veroorloven.
Alleen omdat ze veel van de honden houd en stapelgek op ze is,vind ik het in haar omstandigheden toch niet echt verantwoord.
Maar goed,ze hebben nu dan nog 2 honden,de moeder en 1 pup van het eerste nest,(de vader en 1 pup van 't eerste nest zijn dus gestorven)
In ieder geval ben ik blij dat alles goed is afgelopen.
btw.Het vrouwtje werkt bij iemand in de straat achter ons,maar woont in 'n andere buurt,en ben ik niet bang dat er iemand mijn honden of de honden van mijn buren wat zal doen.