Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
jeeeetje wat een ellende zeg daar moet je toch even niet aan denken.
Ik hoop dat deze hond het red,als hij het red is het dankzij jullie Dory !
Door Eidos
Pfffffffff wat een verhaal zeg .... Das toch je ergste nachtmerrie als zoiets gebeurt .....

Wat ontzettend lief dat die DA de rekening gehalveerd heeft !!

Ik hoop dat die hond het redt!! Ik zal nu een kaarsje gaan branden voor deze jonge hond..
Door tieneke
Wat is het toch een waanzinnig gestoorde wereld waarin wij leven!
2 honden dood,vergiftigd en de derde vechtend voor zijn leven.
Hopelijk redt het beestje het.
En dan het besef dat dat gestoorde persoon misschien in de buurt woont!
Door jolly64
Wat vreselijk om een hond te vergiftigen
Zijn ze wel goed wijs,ik dacht het niet
Ik zal ook duimen voor de hond en hoop dat ie het red
Laat je het even weten hoe het is afgelopen
Al erg genoeg dat er al 2 dood zijn :'(
Klotewereld :'(
Gr Jolanda
Door 202spots
De DA had ons net gebeld om te zeggen dat het goed ging!!!
Maar hij wilde dat de hond toch nog 'n dag langer in de hospital en aan 't infuus blijft.
Dus dat doen we dan maar en dan zien we morgenochtend wel wat of er verder gaat gebeuren.
In ieder geval al heel fijn dat nr.3 hond 'n goeie kans maakt om er doorheen te komen!!!
Het is al erg genoeg om nr.1 en nr. 2 op deze afschuwelijke manier te verliezen.
De 4de hond blijkt in huis te zijn geweest,en heeft geen vergif gegeten.
Allemaal bedankt voor het meeleven,en als ik meer weet dat horen jullie het wel!
Door tieneke
Gelukkig dat het goed gaat!
Ben jijzelf nu niet extra voorzichtig Dory??
Die gek zal het is zijn botte brein halen om nog meer honden te vergiftigen ::)
Door SHIVA
met zoveel goede zorg en liefde moet dit hondje er wel over heen komen
we duimen voor jullie
er lopen heel veel vreemde wezens op deze aardbol maar gelukkig ook veel goede en dat wordt soms niet meer gezien
maar gelukkig dat ze er nog zijn
gr shiva
Door 202spots
Gelukkig GOED nieuws!!
De hond is vandaag weer terug in ze eigen huis!
Jerry is net effe wezen kijken,de hond loopt,zwaait met ze staart en eet en drinkt goed.
Zal nog wel 'n paar dagen nodig hebben om weer helemaal de ouwe te worden,maar hij is er in ieder geval
goed doorheen gekomen.
Het belangrijkste is nu dat hij eet en drinkt,en dan komt de rest van zelf!
Thanks voor de schietgebedjes,gekruiste vingers,goeie gedachtes en kaarsjes,het heeft geholpen!

Tieneke,ik denk dat dit echt 'n rot buur geweest is hoor,
het is 'n te lang verhaal om hier neer te zetten,maar in 't kort....voor allemaal...
ze had 2 honden die 'n nest kregen,daar hebben ze er 2 puppen van gehouden,zodat alle 4 haar kinderen 'n eigen hond had....
Toen WEER 'n nest met 6 puppen gekregen waar ze geen afstand van konden doen,dus er liepen totaal 10 honden rond.
Er was geklaagd door iemand van de buurt,en alle puppen die toen ong. 4 maanden waren moesten weg
en zijn toen naar het asiel gebracht voor adoptie,dus toen hadden ze de eerste 4 honden nog...
Misschien was dat nog teveel voor deze buur,en besloot er zelf wat aan te doen???? Ik weet niet hoor...
maar eerlijk gezegd vind ik het van dit vrouwtje erg onverantwoordelijk is om zoveel honden te hebben,terwijl ze het zich NIET kan veroorloven.
Alleen omdat ze veel van de honden houd en stapelgek op ze is,vind ik het in haar omstandigheden toch niet echt verantwoord.
Maar goed,ze hebben nu dan nog 2 honden,de moeder en 1 pup van het eerste nest,(de vader en 1 pup van 't eerste nest zijn dus gestorven)
In ieder geval ben ik blij dat alles goed is afgelopen.
btw.Het vrouwtje werkt bij iemand in de straat achter ons,maar woont in 'n andere buurt,en ben ik niet bang dat er iemand mijn honden of de honden van mijn buren wat zal doen.
Door jolly64
Gelukkig is het hondje aan de betere hand en ik hoop dat hij snel weer de oude is
Een knuffel aan de zieke hond van mij
Gr Jolanda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door