[quote="Evelyn"]
Pffff, lastig hoor. Wij hebben dat met wandor ook gehad. Hop, prodier geslachtsdrift, relaxcapsules en chemische castratie hielp niets. Toen hebben we hem laten castreren. Nu is zijn geiligheid weg, gelukkig, maar hij is er volgens mij agressiever door geworden. Zal niet alleen door de castratie zijn, ook door de pijn die hij heeft gehad, maar wandor kan niet meer loslopen, hij vliegt op alles wat beweegt...
Realiseer je dat een castratie geen wondermiddel is, voor hetzelfde geld verandert en weinig of zelfs niets, of bepaald ongewenst gedrag steekt de kop op. Als ik jou was zou ik sowieso eerst hop en prodie geslachtsdrift proberen. Helpt dat niets, dan misschien maar castreren.
Dat hij de beloning niet opeet komt me bekend voor, wandor neemt buiten de deur ook meestal geen beloning aan, is hij veel te opgefokt voor.
[/quote]
Dus de chemische castratie had niet hetzelfde effect als de echte castratie?!?!
Mocht het toch zover komen zou ik ook eerst met Tardak chemisch laten castreren, maar wanneer dit niet het gewenste effect geeft laat ik hem zowieso niet castreren, dacht ik dus.