Moderator: Lizzy
diana schreef: maar eerlijk gezegd heb ik toch nog wel in mijn achterhoofdWanneer zijn er voor het laatst foto's van haar rug gemaakt diaan?
stel dat het geen verergeringsreaktie was op de spondyvetsem???
want heel erg was die reactie dan wel zeg
pff ze kon echt niet lopen
keeg haar met niks de bank af
en voor eten doet lady echt alles.
qyan schreef: Wanneer zijn er voor het laatst foto's van haar rug gemaakt diaan?Foto's zeggen niet alles
tieneke schreef: Foto's zeggen niet allesWel in geval van spondylose, wat duidelijk zichtbaar is op foto's en waarbij met contrastfoto's, ook beoordeeld kan worden of er ook sprake is van druk op het ruggenmerg.![]()
qyan schreef: Wel in geval van spondylose, wat duidelijk zichtbaar is op foto's en waarbij met contrastfoto's, ook beoordeeld kan worden of er ook sprake is van druk op het ruggenmerg.Bij Evelyn haar hond werd er ook Wobbler vastgesteld,nooit meer iets gehoord van klachten na een bezoek aan Rhonda,bleek dus geen Wobbler te zijn
Afgelopen zomer heb ik bij Qyan alsnog contrastfot's laten maken en idd, bij hem wezen ook de contrastfoto's geen duidelijke oorzaak aan.
Maar bij Lady is er natuurlijk 2 jaar terug al iets vastgesteld wat alleen maar kan verergeren met de jaren.
qyan schreef: Afgelopen zomer heb ik bij Qyan alsnog contrastfot's laten maken en idd, bij hem wezen ook de contrastfoto's geen duidelijke oorzaak aan.Had Rhonda dus gelijk toen ze zei dat het niets ernstigs was en het helemaal goed zou komen
tieneke schreef: Bij Evelyn haar hond werd er ook Wobbler vastgesteld,nooit meer iets gehoord van klachten na een bezoek aan Rhonda,bleek dus geen Wobbler te zijnOver Wandor ga ik het niet hebben, daar weet ik te weinig van en het gaat hier ook niet om wandor toch....terwijl de hond alleen maar slechter zou worden.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het geen spondylose is overigens.
Kijk naar je eigen hond,hoelang heeft hij niet met ernstige klachten gelopen?
Na 2 bezoeken aan Rhonda is hij volgens mij al weer een tijdje pijnvrij...
Volgens Rhonda kan zij een hond met spondylose wel aardig beter en/of pijnvrij maken.
Als ik Diana was zou ik zeker een goede osteopate zoeken,hoeft Rhonda niet te zijn overigens.