Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Indy
Hopelijk gaat het snel weer wat beter met Timo

En als er nog zoveel knuffeltjes bij kunnen...doe er dan van mij ook maar een paar :-*
Door K@rin
OK, dan bij deze een heleboel zachte knuffeltjes van mij voor Timo :-* :-* :-*
Ik lees het nu pas allemaal, maar ik zal zeker ook voor een voorspoedig herstel duimen !!
Door Nelly
En van mij ook. Wel zachtjes he ;) Trouwens Salisprin gaf ik Ashley ook vanwege de spondylose, heeft-ie jarenlang zonder problemen geslikt :)
Door Truus
Met Timo gaat het wat beter, hij loopt nog stijf en niet super maar komt in ieder geval van z'n kussen af. We lopen korte stukjes. Morgen moeten we even terugbellen hoe het gaat.
Door Nitus
Hè balen Truus dat het nog steed niet echt geweldig gaat, geef Timo nog maar een paar voorzichtige knuffels :-* :-*.
Hopelijk helpt de fysiotherapie hem straks beter.
Door Truus
Timo is vandaag weer op de bank gesprongen >:(. Hij mag het niet maar we waren er niet bij. Meneertje lag op de rugleuning voor het raam. :-\

Het gaat goed, hij loopt weer, blaft weer, komt van z'n kussen af voor versvlees kortom...prima!
Zaterdag hebben we een afspraak met de fysiotherapeut lopen, we zijn benieuwd.
Door Truus
Helen schreef: Fijn zeg dat hij opknapt Truus!!! Moeilijk he om hem van de bank af te houden als dat altijd mocht!!
Als wij erbij zijn, doet hij het niet, maar we zijn ook wel eens weg :-\. Hielp daar niet iets tegen? ::)
Door Helen
Truus schreef: Als wij erbij zijn, doet hij het niet, maar we zijn ook wel eens weg :-\. Hielp daar niet iets tegen? ::)
Ja, een piepmat op de bank leggen. Is heel goedkoop bij de kijkshop. Als hij op de bank springt gaat er een hele nare piep zolang hij erop ligt. Geheid dat hij eraf gaat en het niet in zijn hoofd haalt om er weer op te springen.
Door Truus
Helen schreef: Ja, een piepmat op de bank leggen. Is heel goedkoop bij de kijkshop. Als hij op de bank springt gaat er een hele nare piep zolang hij erop ligt. Geheid dat hij eraf gaat en het niet in zijn hoofd haalt om er weer op te springen.
O bedankt, wist ik niet ;). Ik ben benieuwd of hij er van onder de indruk is. Hij spring op de bank en dan op de rugleuning, dan zou je twee piepmatten moeten hebben. ;D
Door Doedels
Truus schreef: Timo is vandaag weer op de bank gesprongen >:(. Hij mag het niet maar we waren er niet bij. Meneertje lag op de rugleuning voor het raam. :-\

Het gaat goed, hij loopt weer, blaft weer, komt van z'n kussen af voor versvlees kortom...prima!
Zaterdag hebben we een afspraak met de fysiotherapeut lopen, we zijn benieuwd.
Joepie :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door