Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Pfff, blij van je te horen Truus! OK, dus toch een zenuwbeklemming... Arm ventje... Nou maar hopen dat hij zich morgen al een stuk beter voelt! (bij Whoofer ging dat behoooorlijk snel op de prednison)!Hoelang gaat dat duren eer je verbetering kan zien? Timo loopt nog als een oud mannetje.
Dikke knuffels voor Timo!
Truus schreef: Hoelang gaat dat duren eer je verbetering kan zien? Timo loopt nog als een oud mannetje.Bij Cis was het bijna gelijk al nadat ze 'n shot had gehad.....in ieder ging het de volgende dag 'n heel stuk beter.
202Spots schreef: Bij Cis was het bijna gelijk al nadat ze 'n shot had gehad.....in ieder ging het de volgende dag 'n heel stuk beter.O.K. geduld-geduld
Hoop dat het bij Timo ook vlug is te merken!
Doedels schreef: Arme Timo, hopelijk gaat de prednison nu z'n werk doen. Een vernouwing dus. Ik hoop dat de fysio kan helpen. In ieder geval fijn dat je nu duidelijkheid hebt en je kunt richten op de oplossing van het probleem.Ja dat hopen wij ook !
Lizzy schreef: Bij Whoofer was haar rug ook een dag erna al een stuk beter!JIPPIE!!!!!! Er is hoop
Truus schreef: JIPPIE!!!!!! Er is hoopJa, er is zeker hoop hoor. Wat vind je van nu Hypericum met Arnica? Of beter Herniavetsum?
ine schreef: Jeetje Truus, ik hoop, dat die prednison dan snel aanslaat en dat Fysio kan helpen!Heb ik gedaan
Geef je die dappere Dodo/Timo een lieve knuf van mij?![]()
Femke schreef: hey lieve truus!Er passen nog wel 1000000000000.... knuffeltjes bij hoor Femke
Ik zit hier mega te duimen dat Timo snel opknapt....
heb je pijnstillers gekregen voor Timo? Anders moet je misschien salisprin geven, dat is een pijnstiller op natuurlijke basis.
Geef hem nog maar een knuffeltje van me, als er nog één bij past.
Mij heeft osteopathie trouwens goed geholpen met m'n hernia, misschien is dat wat voor Timo? Ik roep ook maar wat hoor.......![]()