Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
ine schreef: Wat naar allemaal meis, knuffel voor Timo :-*
Ik ben een beetje stil, zit hier doelloos achter de p.c. te piekeren, heb de hele medische Bieb al doorgespit hier.
Morgen naar de D.A. voor foto's want het gaat echt niet lekker.
Door Ine
Truus schreef: Ik ben een beetje stil, zit hier doelloos achter de p.c. te piekeren, heb de hele medische Bieb al doorgespit hier.
Die machteloosheid, ik snap je wel hoor. :'( Ik hoop, dat het morgen ook direct kan, die foto's maken en dat je dan weet, wat eraan gedaan kan worden! :-*
Door Cathelijn
Truus schreef: Ik ben een beetje stil, zit hier doelloos achter de p.c. te piekeren, heb de hele medische Bieb al doorgespit hier.
hey, dat klinkt niet zo best Truus! Ik ga zitten duimen dat de foto's wat duidelijkheid brengen :-*

Je hebt er nu niks aan, maar houdt Timo van zwemmen? Rustige bewegingen in warm water kunnen zo heerlijk zijn en goed voor de spieren.
Door Cathelijn
tieneke schreef: Ik zou hem zeker niet laten zwemmen voordat je weet wat het precies is.
Gewoon zijn eigen gang laten gaan.
nee, nu zeker niet, als je niet weet hoe en wat. Misschien lekker voor later.
Door Doedels
Hopelijk kom je er morgen achter wat het is en vooral wat je er aan kan doen. Sterkte met 't mannetje.
Door Truus
Doedels schreef: Hopelijk kom je er morgen achter wat het is en vooral wat je er aan kan doen. Sterkte met 't mannetje.
Eerst moet hij van z'n pijn af, hij komt niet meer van z'n kussen af, zo zielig. Lopen gaat moeilijk dus even een plasje buiten en verder niks.
Dan foto's maken maar . :-\
Door Doedels
Truus schreef: Eerst moet hij van z'n pijn af, hij komt niet meer van z'n kussen af, zo zielig. Lopen gaat moeilijk dus even een plasje buiten en verder niks.
Dan foto's maken maar . :-\
Getsie, mag hij geen pijnstillers?
Door Truus
Indy schreef: Sterkte Truus!!!
Je voelt je zo machteloos, als je ziet dat hij pijn heeft :-\
Ik heb geen pijnstillers meer :-\. Gisteren had hij de laatste.
Door Truus
Indy schreef: Sterkte Truus!!!
Je voelt je zo machteloos, als je ziet dat hij pijn heeft :-\
Ja dat heb ik al de hele dag :'(. Harry wilde wachten tot morgen maar ik had de week-end dienstlijst al bij de hand.
Door Doedels
[quote="Truus"]
Ik heb geen pijnstillers meer :-\. Gisteren had hij de laatste.
[/quote]Hou hem maar lekker warm en hopelijk kan hij morgen snel worden geholpen.
Door Mariska
Ik hoop en duim voor jullie dat het snel duidelijk wordt wat er met jullie lieverd aan de hand is. Die onzekerheid en machteloosheid is niks...Veel succes morgen en een knuffel voor het ventje :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door