Moderator: Lizzy
ine schreef: Wat naar allemaal meis, knuffel voor TimoIk ben een beetje stil, zit hier doelloos achter de p.c. te piekeren, heb de hele medische Bieb al doorgespit hier.![]()
Truus schreef: Ik ben een beetje stil, zit hier doelloos achter de p.c. te piekeren, heb de hele medische Bieb al doorgespit hier.Die machteloosheid, ik snap je wel hoor.
Morgen naar de D.A. voor foto's want het gaat echt niet lekker.
Truus schreef: Ik ben een beetje stil, zit hier doelloos achter de p.c. te piekeren, heb de hele medische Bieb al doorgespit hier.hey, dat klinkt niet zo best Truus! Ik ga zitten duimen dat de foto's wat duidelijkheid brengen
tieneke schreef: Ik zou hem zeker niet laten zwemmen voordat je weet wat het precies is.nee, nu zeker niet, als je niet weet hoe en wat. Misschien lekker voor later.
Gewoon zijn eigen gang laten gaan.
Truus schreef: Ik ben een beetje stil, zit hier doelloos achter de p.c. te piekeren, heb de hele medische Bieb al doorgespit hier.Hopelijk kom je er morgen achter wat het is en vooral wat je er aan kan doen. Sterkte met 't mannetje.
Doedels schreef: Hopelijk kom je er morgen achter wat het is en vooral wat je er aan kan doen. Sterkte met 't mannetje.Eerst moet hij van z'n pijn af, hij komt niet meer van z'n kussen af, zo zielig. Lopen gaat moeilijk dus even een plasje buiten en verder niks.
Truus schreef: Eerst moet hij van z'n pijn af, hij komt niet meer van z'n kussen af, zo zielig. Lopen gaat moeilijk dus even een plasje buiten en verder niks.Getsie, mag hij geen pijnstillers?
Dan foto's maken maar .![]()
Indy schreef: Sterkte Truus!!!Ik heb geen pijnstillers meer
Je voelt je zo machteloos, als je ziet dat hij pijn heeft![]()
Indy schreef: Sterkte Truus!!!Ja dat heb ik al de hele dag
Je voelt je zo machteloos, als je ziet dat hij pijn heeft![]()