En misschien kun je er na een tijdje wel mee stoppen, of minderen ofzo?
Ik duim nog door dat Snuf in ieder geval de 20 haalt

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Lizzy schreef: Nou, Snuf heeft nu 2 keer Clomicalm gekregen. En ze is zo stoned als een garnaal..... Haar pupillen staan wagenwijd en ze vindt alles leuk.... Ze heeft nog maar 1 keer gemiauwd vandaag (ze slaapt ook veel), maar ik geloof toch dat ik de dosis maar moet halveren....Hihihhi wel lekker rustig zeg. Maar doe idd maar een halfje.
Lizzy schreef: Nou, Snuf heeft nu 2 keer Clomicalm gekregen. En ze is zo stoned als een garnaal..... Haar pupillen staan wagenwijd en ze vindt alles leuk.... Ze heeft nog maar 1 keer gemiauwd vandaag (ze slaapt ook veel), maar ik geloof toch dat ik de dosis maar moet halveren....aaaaahhhhhhhhhh
Lizzy schreef: Nou, Snuf heeft nu 2 keer Clomicalm gekregen. En ze is zo stoned als een garnaal..... Haar pupillen staan wagenwijd en ze vindt alles leuk.... Ze heeft nog maar 1 keer gemiauwd vandaag (ze slaapt ook veel), maar ik geloof toch dat ik de dosis maar moet halveren....Hoeveel geef je nu, 2x 1/2 tablet per dag?
AstridStraver schreef: Hoeveel geef je nu, 2x 1/2 tablet per dag?He fijn dat je ff mee denkt met me. Snuf weegt 4 kilo. Ze krijgt 0,5 tablet per dag en het is inderdaad een tablet van 5 mgr. Ik geef haar dan voorlopig toch maar even een half tabletje per dag om te kijken of het stabiliseert. Ze lijkt zich best prettig te voelen, zo stoned
TC was die eerste dag ook stoned, heeft 5 dagen die dosis gehad en de volgende dagen reageerde hij er al minder op. Ik zou dus niet te snel iets aanpassen.
Als hij zijn normale 1/2 tablet per dag slikt dan merk ik niets aan hem.
Aan de andere kant: TC weegt 8 kg en als Snuf 3.5 kg weegt...?
Voor de zekerheid: je hebt toch wel de 5mg dosering gekregen en geen zwaardere?
Lizzy schreef: He fijn dat je ff mee denkt met me. Snuf weegt 4 kilo. Ze krijgt 0,5 tablet per dag en het is inderdaad een tablet van 5 mgr. Ik geef haar dan voorlopig toch maar even een half tabletje per dag om te kijken of het stabiliseert. Ze lijkt zich best prettig te voelen, zo stoned![]()
Lizzy schreef: He fijn dat je ff mee denkt met me. Snuf weegt 4 kilo. Ze krijgt 0,5 tablet per dag en het is inderdaad een tablet van 5 mgr. Ik geef haar dan voorlopig toch maar even een half tabletje per dag om te kijken of het stabiliseert. Ze lijkt zich best prettig te voelen, zo stonedNatuurlijk denk ik graag met je mee Lizzy, jij hebt mij al zo vaak geholpen met min talloze voedingsvragen :-)![]()
Kruimel schreef: Doet me zeer denken aan de ouwe kat van m'n zus, die ging ook zo oeverloos zitten krijsen, zomaar. De da dacht eerst aan schildklier maar dat was het niet, nu zit ze ook onder de dope. Zo stoned als een garnaal maar wel lekker rustig, zegt m'n zus. Tis altijd een zeurkous geweest, de kat dan, niet zuslief![]()
maar ze werden er gek van, en kat Joy ook.
Als er trouwens ooit een dier met de verkeerde naam heeft rondgelopen is het Joy wel, wat een naaaaar beestaltijd geweest ook. Zwagerlief zegt dat als ze ooit doodgaat, ze d'r bij het chemisch afval moeten afleveren, ze is zo zuur
![]()
![]()