Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
ik hoop dat Snuf nog een poosje mee kan Lizzy.........desnoods met Clomicalm. Ok, het is zooi tot de macht 100, maar Snuf kan zichzelf onmogelijk lekker voelen bij deze situatie, wel dan?

En misschien kun je er na een tijdje wel mee stoppen, of minderen ofzo?

Ik duim nog door dat Snuf in ieder geval de 20 haalt :-* :-* :-*
Door Lizzy
Nou, Snuf heeft nu 2 keer Clomicalm gekregen. En ze is zo stoned als een garnaal..... Haar pupillen staan wagenwijd en ze vindt alles leuk.... Ze heeft nog maar 1 keer gemiauwd vandaag (ze slaapt ook veel), maar ik geloof toch dat ik de dosis maar moet halveren....
Door Erna
Lizzy schreef: Nou, Snuf heeft nu 2 keer Clomicalm gekregen. En ze is zo stoned als een garnaal..... Haar pupillen staan wagenwijd en ze vindt alles leuk.... Ze heeft nog maar 1 keer gemiauwd vandaag (ze slaapt ook veel), maar ik geloof toch dat ik de dosis maar moet halveren....
Hihihhi wel lekker rustig zeg. Maar doe idd maar een halfje.
Door sylvia
Lizzy schreef: Nou, Snuf heeft nu 2 keer Clomicalm gekregen. En ze is zo stoned als een garnaal..... Haar pupillen staan wagenwijd en ze vindt alles leuk.... Ze heeft nog maar 1 keer gemiauwd vandaag (ze slaapt ook veel), maar ik geloof toch dat ik de dosis maar moet halveren....
aaaaahhhhhhhhhh ;D

Ik zou ook inderdaad maar gaan halveren, maar dan zou het dus wel aanslaan zou je verwachten
Door Borke
Hoeveel geef je nu, 2x 1/2 tablet per dag?
TC was die eerste dag ook stoned, heeft 5 dagen die dosis gehad en de volgende dagen reageerde hij er al minder op. Ik zou dus niet te snel iets aanpassen.
Als hij zijn normale 1/2 tablet per dag slikt dan merk ik niets aan hem.
Aan de andere kant: TC weegt 8 kg en als Snuf 3.5 kg weegt...?

Voor de zekerheid: je hebt toch wel de 5mg dosering gekregen en geen zwaardere?
Door Lizzy
AstridStraver schreef: Hoeveel geef je nu, 2x 1/2 tablet per dag?
TC was die eerste dag ook stoned, heeft 5 dagen die dosis gehad en de volgende dagen reageerde hij er al minder op. Ik zou dus niet te snel iets aanpassen.
Als hij zijn normale 1/2 tablet per dag slikt dan merk ik niets aan hem.
Aan de andere kant: TC weegt 8 kg en als Snuf 3.5 kg weegt...?

Voor de zekerheid: je hebt toch wel de 5mg dosering gekregen en geen zwaardere?
He fijn dat je ff mee denkt met me. Snuf weegt 4 kilo. Ze krijgt 0,5 tablet per dag en het is inderdaad een tablet van 5 mgr. Ik geef haar dan voorlopig toch maar even een half tabletje per dag om te kijken of het stabiliseert. Ze lijkt zich best prettig te voelen, zo stoned ;D
Door sylvia
Lizzy schreef: He fijn dat je ff mee denkt met me. Snuf weegt 4 kilo. Ze krijgt 0,5 tablet per dag en het is inderdaad een tablet van 5 mgr. Ik geef haar dan voorlopig toch maar even een half tabletje per dag om te kijken of het stabiliseert. Ze lijkt zich best prettig te voelen, zo stoned ;D
;D ;D ;D ;D ;D
Door Borke
Lizzy schreef: He fijn dat je ff mee denkt met me. Snuf weegt 4 kilo. Ze krijgt 0,5 tablet per dag en het is inderdaad een tablet van 5 mgr. Ik geef haar dan voorlopig toch maar even een half tabletje per dag om te kijken of het stabiliseert. Ze lijkt zich best prettig te voelen, zo stoned ;D
Natuurlijk denk ik graag met je mee Lizzy, jij hebt mij al zo vaak geholpen met min talloze voedingsvragen :-)

Heb je een start dosering opgekregen en een dosering voor daarna, zoals wij hadden met TC?
Aan de andere kant geven zij hun eigen huiskat (die weegt echt geen 8 kg) hetzelfde middel, dus ik denk echt dat ze goed weten wat voor dosering ze je adviseren. Dat stoned zijn wordt echt wel minder en ach als de kat het prima vindt en lekker rustig is en jij je niet ergert aan een zeurende kat.... waar hebben we het dan nog over :-)
Doet me zeer denken aan de ouwe kat van m'n zus, die ging ook zo oeverloos zitten krijsen, zomaar. De da dacht eerst aan schildklier maar dat was het niet, nu zit ze ook onder de dope. Zo stoned als een garnaal maar wel lekker rustig, zegt m'n zus. Tis altijd een zeurkous geweest, de kat dan, niet zuslief ;D ;D maar ze werden er gek van, en kat Joy ook.
Als er trouwens ooit een dier met de verkeerde naam heeft rondgelopen is het Joy wel, wat een naaaaar beest :-X altijd geweest ook. Zwagerlief zegt dat als ze ooit doodgaat, ze d'r bij het chemisch afval moeten afleveren, ze is zo zuur ;D ;D ;D
Door Lizzy
Kruimel schreef: Doet me zeer denken aan de ouwe kat van m'n zus, die ging ook zo oeverloos zitten krijsen, zomaar. De da dacht eerst aan schildklier maar dat was het niet, nu zit ze ook onder de dope. Zo stoned als een garnaal maar wel lekker rustig, zegt m'n zus. Tis altijd een zeurkous geweest, de kat dan, niet zuslief ;D ;D maar ze werden er gek van, en kat Joy ook.
Als er trouwens ooit een dier met de verkeerde naam heeft rondgelopen is het Joy wel, wat een naaaaar beest :-X altijd geweest ook. Zwagerlief zegt dat als ze ooit doodgaat, ze d'r bij het chemisch afval moeten afleveren, ze is zo zuur ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Die van mij is geen azijn-zeiker maar voor de rest herken ik het 100% ;D
Door Nelly
Zipper hier is ook zo'n oud chagrijn, daar kan niemand aankomen behalve ik. Zelfs Thei, uitgesproken kattengek, durft hem niet op te pakken. En als ik op de bank een dutje lig te doen kruipt hij naast me (Zipper he, niet Thei ;D), en blijf dan maar uit de buurt, want hij haalt je open. Toch kan ik alles met hem doen; hij moppert af en toe wel, maar klauwt of bijt me niet. Gekke ouwe kater.
Door Lizzy
Nou, ik vind het ruk gaan..... Ze ligt hele dagen te slapen, ze eet nog maar nauwelijks... Ze is niet meer stoned, maar ze is totaal murf. Ik ga nu toch maar 1/4 pil per dag geven om te kijken of dat beter gaat.... De vraag is alleen of ze murf is van de Clomicalm of dat ze gewoon verslechterd....
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 14 aug 2005, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door