Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
Truus schreef: Het gaat toch om hondengedrag ? En...wat je er aan moet doen?
ja weet ik, was ook maar een grapje van me.
ik ben zo melig, mijn hoofdpijn is weg namelijk hihi :-*
Door avalon
Ach hier zijn de dames na elke loopsheid schijnzwanger. Avalon is waarschijnlijk het probleem en Angie doet gewoon Avalon na. Avalon heeft er niet zo veel proplemen mee ze is gewoon wat slomer. Angie daarentegen is juist een beetje opvliegend. Gewoon een chagerijn. (tis soms net een vrouw ;D). Ik heb nu een gesprek gehad met een natuur geneeskundige. Het was erg leuk om te zien hoe duidelijk Angie aangaf wat ze niks vond en wat wel. Mijn gevoel was wel goed geweest over mijn dames. Avalon vond alleen de etherische olie voor huiselijkheid lekker en Angie had een andere voorkeur. De olieen moetten ervoor zorgen dat de hormoonhuishouding weer in orde gaat komen. Ben wel benieuwd. Ik weet niet wanneer de olien klaar zijn. Alles moet nu nog bekeken worden, en de vakantie valt er volgens mij ook nog tussen. Dus ik ben benieuwd. Ik ben nog steeds geen voorstander van om zete laten helpen. Schijnzwangerschap is nog altijd een volkomen natuurlijk iets, bij de wolven krijgt alleen de alfa teet pups en de rest van de teven is schijnzwanger en verzorgen de pups.
Door geer
Nou, Sophie heeft nog steeds hangtieten waar je u tegen zegt. Gister was er een pupje in de praktijk waar ze druk mee aan het spelen sloeg.. Op een gegeven moment zag je puplief naar onder kijken en denken "heeejjj! die ken ik!"... en ze was zo onder Soof verdwenen om te drinken. Sophie vond het wel prettig geloof ik, dat er eieieieiendelijk iemand was die inzag waar die dingen voor zijn, dus die ging er gewillig voor staan. Helaas past een Lab-pup niet onder de hangtieten van een Basset, dus het drinkgelag was al snel voorbij...

Maar wat kan ik haar nou geven om die tieten tegen te gaan? Het zijn ook alleen de achterste vier tepels, dus niet het hele rijtje...
Door Truus
geer schreef: Nou, Sophie heeft nog steeds hangtieten waar je u tegen zegt. Gister was er een pupje in de praktijk waar ze druk mee aan het spelen sloeg.. Op een gegeven moment zag je puplief naar onder kijken en denken "heeejjj! die ken ik!"... en ze was zo onder Soof verdwenen om te drinken. Sophie vond het wel prettig geloof ik, dat er eieieieiendelijk iemand was die inzag waar die dingen voor zijn, dus die ging er gewillig voor staan. Helaas past een Lab-pup niet onder de hangtieten van een Basset, dus het drinkgelag was al snel voorbij...

Maar wat kan ik haar nou geven om die tieten tegen te gaan? Het zijn ook alleen de achterste vier tepels, dus niet het hele rijtje...
;D Zoals jij het weer kan vertellen ;D ;D ;D
Het is nu al een aardig tijdje aan de gang he. Vroeger gaf de D.A. er een spuit voor :-\. Ik zou het zo niet weten, meestal gaat het vanzelf over dus zal het toch ooit wel eens over gaan? ::)
Door oebaya
Er is een middel in de handel om de productie van prolactin (dat is de oorzaak van de melkproductie) te stoppen: Galastop.
gr.
Nicolette
Door sylvia
oebaya schreef: Er is een middel in de handel om de productie van prolactin (dat is de oorzaak van de melkproductie) te stoppen: Galastop.
gr.
Nicolette
En als ik het goed heb is dat chemische troep.

Heb je al pulstatilla geprobeerd Geer ?
Door geer
Nee, nog niet! Heb ik in huis, zal ik daar maar eens mee beginnen??? Ze geeft geen melk, dus ik denk niet dat de Galastop een goed middel voor haar is. Ze heeft alleen dikke hangtieten ;D
Door Mevroi Kruim
geer schreef: Nee, nog niet! Heb ik in huis, zal ik daar maar eens mee beginnen??? Ze geeft geen melk, dus ik denk niet dat de Galastop een goed middel voor haar is. Ze heeft alleen dikke hangtieten ;D
Afbinden misschien? Nee, niet d'r omheen, gewoon heel strak met een rekverband tegen d'r lijf aanbinden. Ook aanbevolen voor vrouwen die met borstvoeding willen stoppen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door