Truus schreef: Het gaat toch om hondengedrag ? En...wat je er aan moet doen?ja weet ik, was ook maar een grapje van me.
ik ben zo melig, mijn hoofdpijn is weg namelijk hihi

Moderator: Lizzy
Truus schreef: Het gaat toch om hondengedrag ? En...wat je er aan moet doen?ja weet ik, was ook maar een grapje van me.
geer schreef: Nou, Sophie heeft nog steeds hangtieten waar je u tegen zegt. Gister was er een pupje in de praktijk waar ze druk mee aan het spelen sloeg.. Op een gegeven moment zag je puplief naar onder kijken en denken "heeejjj! die ken ik!"... en ze was zo onder Soof verdwenen om te drinken. Sophie vond het wel prettig geloof ik, dat er eieieieiendelijk iemand was die inzag waar die dingen voor zijn, dus die ging er gewillig voor staan. Helaas past een Lab-pup niet onder de hangtieten van een Basset, dus het drinkgelag was al snel voorbij...
Maar wat kan ik haar nou geven om die tieten tegen te gaan? Het zijn ook alleen de achterste vier tepels, dus niet het hele rijtje...
oebaya schreef: Er is een middel in de handel om de productie van prolactin (dat is de oorzaak van de melkproductie) te stoppen: Galastop.En als ik het goed heb is dat chemische troep.
gr.
Nicolette
geer schreef: Nee, nog niet! Heb ik in huis, zal ik daar maar eens mee beginnen??? Ze geeft geen melk, dus ik denk niet dat de Galastop een goed middel voor haar is. Ze heeft alleen dikke hangtietenAfbinden misschien? Nee, niet d'r omheen, gewoon heel strak met een rekverband tegen d'r lijf aanbinden. Ook aanbevolen voor vrouwen die met borstvoeding willen stoppen.![]()